Daniel Andreas Olsen Harvei

Autorisasjon (2016)

Bærumsklinikken AS Telefonnummer67 80 47 0067 80 47 ...
Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika
Daniel Andreas Olsen Harvei er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Daniel Andreas Olsen Harvei

Interessert men utilgjengelig

Danial bryr seg om pasientene men det er nesten umulig a få timen. Ventetid for timen er minst to uker.

Håpløs

Følelsesløs og ikke motivert til å hjelpe og finne ut årsaken til plagene. Ønsket å ta blodprøver etter en måned istedenfor med engang.

Skuffet og oppgitt

Harvei tok over som fastlege for min opprinnelige (gode) fastlege etter flere års periode med vikarløsninger. Jeg er utrolig misfornøyd med behandlingen. Føler ikke at jeg blir hørt, sett, trodd på eller tatt på alvor. Jeg har fått mange helseproblemer de siste årene, men jeg får abslutt ikke hjelp. Alt er vanskelig, til og med det å skrive ut resepter, svare på henvendelser og informere om prøvesvar. Det føles utrygt å være pasient her. Jeg har aldri i mitt liv opplevd å føle meg så liten i noen sammenheng tidligere i livet, som i møte med denne fastlegen. Han har aldri tid nok, og for hvert besøk er det mange skritt tilbake. Nå, etter syv år ved dette legekontoret, der jeg har håpet at ting skal bli bra (mye, mye annet rot også ved klinikken) fordi beliggenheten er bra, gir jeg opp. Jeg tør ikke lenger. Nå bytter jeg både fastlege og klinikk.

En lege som bryr seg og lytter

Veldig fornøyd med Daniel etter at han tok over for min forrige fastlege. Han hører godt etter og hjelper alltid med å finne best løsning. Flink til å henvise hvor det er nødvendig og jeg opplever at jeg blir tatt på alvor.

Arrogant og lite samarbeidsvillig

Hadde denne legen kun i kort tid før jeg byttet da han fremstår som svært arrogant og lite samarbeidsvillig. Ikke villig til å lytte til meg som pasient og ikke villig til å henvise meg videre ved behov. Ved bestilling av resepter på fast medisiner så tar det over 1 uke før man får beskjed om at de ligger til vurdering og da ytterligere 1 uke før reseptene ble lagt inn. Det opplevdes vanskelig å få time, vanskelig å oppnå kontakt på telefonen og sekretærene er svært humørsyke og kan til tider fremstå svært irriterte og gretne. Kan ikke anbefale denne legen, helst styr unna og velg noen andre!