Åshild Espeland

Autorisasjon (1993)

Kvadraturen legesenter Telefonnummer38 12 88 8038 12 88 ...
Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Åshild Espeland er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Åshild Espeland

Dyktig!

Legen er dyktig og jeg føler med ivaretatt på alle måter. Har bare positive opplevelser . Legen er veldig flink med mine barn også. Legen kan være forsinket innimellom men jeg går heller til en lege som kan være litt forsinket enn en som hiver deg på dør etter 15 min. Anbefales

Godt førsteintrykk, men ble verre

Fikk et veldig godt førsteintrykk av Åshild og likte henne godt. Vi pratet om problemene mine og jeg følte jeg fikk svar tilbake på det.

Jeg har vært hos henne med 3 problemer. Vi løste ingenting av det.

Jeg har nesten alltid ventet mellom 45-90 minutter til timene jeg skal til henne.

Hun glemmer fort ting.
Får ikke gjort det vi skal i.l.a en time.
Alltid sen.
Unøvending å gå til legetime fordi det ikke blir gjort noe da hun alltid er sen og jeg får så lite tid.

Meget misfornøyd. Har så vidt hatt henne.

En lege som lytter.

Har hatt Espeland som lege i mange år. Hun er veldig fin å snakke med og tar hensyn til mine ønsker om å ta evt. blodprøver etc. Hun er flink med barna mine og hun tar seg tid de gangene hun har sett at jeg trenger å snakke ut. Jeg synes at hun er tilstede for meg som pasient og ikke opptatt med alt mulig annet mens jeg er der.
Eneste minuset er at hun ikke jobber hver dag.
Legesekretærene er varierende på telefon, noen er hyggelige mens en eller to er litt korte og nesten frekke på telefon.

kompetent lege

Kompetent lege. Men også veldig opptatt. Samtidig føler jeg hun prioriterer pasientene sine og er flink til å følge opp. Hun er dyktig på å se helheten av menneske både psykisk og fysisk. Hun har gitt meg akupunktur behandling. Jeg ble ikke bedre av det. Men hun er den dyktigste akupunktøren jeg har gått til. Hun tar pasienten på alvor. Hun gir ikke bare ut antibiotika kurer og tabletter i hytt og pine. Men prøver å finne andre løsninger på å løse problemet. Beste legen jeg har hatt.

Elendig oppfølging. Ikke gå til henne på privatklinikken!

Ikke min fastlege, men jeg gikk til henne fordi jeg var nysgjerrig på om akupunktur kunne hjelpe meg. Ville gjerne ha meg på privatklinikken. Etter å ha betalt 2500 der for behandling som ikke hjalp, foreslo hun å bestille MR. Det måtte hun gjøre fra Kvadraturen legesenter. HUN ba meg sende sms og minne om det. Da jeg gjorde som hun ba om, fikk jeg bare gjentatte "goddagmannøkseskaft" til svar på sms om at jeg måtte kontakte fastlegen. Nå sitter jeg her 2500 kroner fattigere og vet ikke om legen har husket å bestille MR som hun lovte... På legesekretæren hørtes det ut som jeg bare var avskrevet...