Åshild Espeland

Autorisasjon (1993)

Ingen på venteliste

Kvadraturen legesenter Telefonnummer38 12 88 8038 12 88 ...
Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Åshild Espeland er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Åshild Espeland

Dyktig lege

Dyktig lege som kan sine ting! Opptatt av å finne rett behandling, og henviser kjapt dersom hun tror det er det beste. Tilbake ved legesenteret I 100% stilling etter årsskiftet 2013/2014, kunne hyggelige legesekretærer opplyse.

Useriøs

Hadde henne som fastlege. Jeg byttet straks jeg fikk vite at hun leder/deltar i et forskningsprosjekt på akupunktur. Jeg ønsker ikke å gå til en lege som driver med slik alternativ behandling som gang på gang har vist seg å ikke ha noen påviselig vitenskapelig effekt.

Vikar

Ble dessverre sendt til en vikar, en kvinnelig lege som IKKE var hverken hyggelig eller dyktig.

Tja

Legen har de gangene jeg har vært der forsåvidt vært grei nok. Men hun er så mye borte at jeg stort sett har hatt forskjellige leger hver gang.

Mitt største problem er de som jobber i luka, og på telefonen. De har møtt meg på en utrolig ufin måte.
Jeg går sjelden til legen, så når jeg først trenger det vil jeg ikke bli møtt av en som ikke er lege, som bagatelliserer og avfeier meg...

En utrolig dyktig lege

Hun er utrolig dyktig. Driver både med vanlig medisin og akupunktur. Hun deler uken i 2. Første halvdel med tradisjonell medisin, resten med akupunktur, laser, trykkbølgebehandling m.m. Hun er opptatt av å finne beste behandling. Kom til henne etter to måneder med betennelse i kneet. To trykkbehandlinger + laser så var jeg 100 % frisk. Fantastisk istedenfor å gå på uttallige tablettkurer. Har gjort meg frisk for høysnue etter 7 forferdelige somre. Da brukte hun akupunktur. Hun er befriende åpen til lege å være. Er opptatt av å velge riktig behandling. Super lege.