Joanna Wansacz

Autorisasjon (2011)

Joanna Wansacz er en av 17 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Joanna Wansacz

Lite empati

Føler jeg har fått dårlig oppfølging ved sykdom og hun har ikke satt seg inn i sykdomsforløpet mitt. Jeg har fått lite forståelse for hvordan jeg har hatt det gjennom sykdommen og føler jeg ikke blir fulgt opp.

Korte konsultasjoner

Du blir grundig undersøkt, alle prøver blir tatt.
Derfor er det vanskelig når det er enkle ting du ønsker å bli henvist til. Det kommer til å ta tid å stille selv enkle diagnoser. Jeg har hittil ikke opplevd at det er noen inn kanal. Her møter du legen som jobber etter samlebånds prinsippet, store mengder prøver, og mye ventetid. Selv da er det utfordringer med å nå en konklusjon.

Trygg og grundig

Jeg har hatt henne som fastlege i flere år. Hun viser alltid interesse og har stor forståelse for mine utfordringer/problemer. I tillegg følger hun opp henvisninger til spesialister. De ansatte på forværelset er også meget hyggelige og imøtekommende. Jeg anbefaler denne legen.

Alltid forsinket 🤷🏻‍♂️

Det er alltid forsinkelser, og jeg merker på svarene jeg får at hun ikke forstår spørsmålene mine.

Det fungerer ofte greit, men når jeg er kritisk og stiller spørsmål, er det tydelig at det hun ikke er interessert i hva jeg har å si. Slitsomt og frustrerende.

Utrolig god fastlege

Jeg har gått til Joanna i mange år, i oppturer og nedturer. Det tok litt tid å bli kjent med henne, men jeg har blitt utrolig glad for å ha henne. Empatisk på sitt vis, profesjonell og kunnskapsrik. Ikke avvisende eller bagatelliserende men heller ikke problematiserende.
Ganske ofte lang ventetid på venteværelset, men opplever henne ikke som stresset og hun har alltid god tid når man kommer inn.