Margrete Kjærland

Autorisasjon (2015)

Margrete Kjærland er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Margrete Kjærland

Dyktig og imøtekommende

Har hatt Margrete som fastlege i litt over et år, og er kjempefornøyd. Hun er i godt humør, lett å prate med og en dyktig lege. Imøtekommende og seriøs. Hun er også veldig flink til å gjøre ubehagelige undersøkelser mest mulig behagelig.
Anbefaler Margrete på det sterkeste!

Dyktig og grundig

Har et godt inntrykk av legen. Hun er lett å kommunisere med og opplever at hun tar pasienten på alvor. Behandling og oppfølging har vært bra.

Kunnskapsrik og oppmerksom

Jeg har hatt Margrete som fastlege i et halvt år nå og kunne ikke vært mer fornøyd! Hun har tatt alle mine bekymringer på alvor og gjort grundige undersøkelser. Jeg føler meg godt ivaretatt og trygg. Samtidig er hun en veldig hyggelig dame, enkel å snakke med og flink til å gjøre ubehagelige situasjoner så behagelig som mulig.

Ubehagelig opplevelse

Upersonlig og lite medfølende. Ville ikke henvise meg videre da hun mente jeg ikke var syk nok, noe som fikk meg til å føle meg dum som kom der med for lite alvorlige problemer. For meg var dette en ubehagelig opplevelse, og jeg har byttet fastlege.

Trygg og profesjonell

Jeg er kjempe heldig som har Margrete som min fastlege! Hun er hjelpsom, imøtekommende og veldig snill. Utrolig fornøyd med den hjelpen jeg får av henne, og jeg anbefaler Margrete på det varmeste.