Bjørn Jonas Gummesen

Autorisasjon (2017)

Rakkestad Legesenter Telefonnummer69 22 80 0069 22 80 ...
Rådshusveien 1 1891 Rakkestad
Bjørn Jonas Gummesen er en av 9 fastleger i Rakkestad

Siste vurderinger av Bjørn Jonas Gummesen

Lindrer mine plager.

Når man har passert 60, så vil det naturlig nok dukke opp plager. Jeg har begynnende kols, har hatt hjertetrøbbel og trenger derfor tilsyn innimellom. Føler meg meget godt ivaretatt av doktor Jonas Gummesen som bare vil meg vel. Han setter av god tid, og er ALLTID godt forberedt når jeg blir tatt i mot. Prøver taes regelmessig, og er det noe ekstra blir jeg sendt videre til eksperter. Doktoren min er et varmt og godt menneske. Måtte han bli lenge i Rakkestad. Trenger du en godt lege, så er det bare å sette seg på venteliste.

Har tid og kjenner meg som pasient

Han får jobben gjort samtidig som jeg opplever at han har null stress som smitter over på meg. Han virker alltid godt satt inn i min situasjon og spør alltid om jeg har fått tatt opp alt jeg har på hjertet. Jeg merker at han har en god del oppfølging som skjer etter legetimen, og jeg kan ikke huske at noe blir glemt eller ignorert. Etter en nylig runde med kreft og nå MS blir man godt kjent og legen blir en viktig bauta i tilværelsen. Jeg håper han blir der i mange år.

Likegyldig.

Jeg opplevde at han viste liten interesse og forståelse for meg som pasient. Ved første møte var det tydelig at han ikke hadde lest min journal, og jeg fikk inntrykk at han var lite kompetent i forhold til min diagnose. Han virket likegyldig og det var lite hjelp å få foruten at han satte meg opp til ny time. Etter besøkene hos han, var jeg frustrert og lei meg og min tilstand ble forverret. Jeg har nå byttet til en annen fastlege.

Fantastisk!!

Jonas er en helt unik lege.
- Lyttende
- Engasjert
- Tar seg god tid
- Tar deg på alvor
- Alltid blid og imøtekommende
- Handlekraftig

Håper han skal jobbe i mange år fremover!! :)

Trakasserer pasienten

Følte meg trakassert og han bruker en herseleringstekninkk så det var umulig å føre en samtale. Her måtte jeg bare komme meg unna.