Anna Linn Bendiksen Hødnebø

Autorisasjon (2013)

Anna Linn Bendiksen Hødnebø er en av 18 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Anna Linn Bendiksen Hødnebø

Blid og grundig

En av de beste legene jeg har fått hjelp av.
Hun er "to the point" hva gjelder mine plager.
Hun nøler ikke hvis hun mener jeg har behov for spesialisthjelp.
Hun er god til forklare meg hva som er galt og årsaken(e)
Anna forstår forskjell på spøk og alvor.
Jeg føler meg trygg og ivaretatt når jeg konsulterer henne.

Beste legen jeg har hatt

Tar seg alltid tid, er kunnskapsrik, empatisk og flink både med fysiske og psykiske plager. Har aldri følt meg så godt ivaretatt av noen fastlege.

Anbefales ikke

Jeg opplever Anna som en som ikke tar pasienten på alvor med mindre hun tror det er fare for liv. Frem til da er hun nedlatende og får deg til å føle deg som en angstfylt hypokonder. Hun fremstår som en ta-deg-sammen-person som har hatt det litt for lett her i livet, og dermed har manglende empati for dem med større utfordringer enn seg selv.

Profesjonell Lege med God Personlig Kompetanse

Er IMPONERT over hvor BRA BALANSE hun har av 100% tilstedeværelse i dialogen og et klartenkt hode med rask handling i oppfølging av undersøkelser, avsjekking og avklaringer.
Anna er lett å snakke åpent og ærlig med, er vennlig og jeg har FULL TILLIT. Hun er responsiv og henter raskt inn oppdatert kunnskap. Er åpen for forslag, viser initiativ og tar meg som pasient med i prosessen på veien videre.
Jeg opplever å BLI SETT av hennes ektefølte empatiske hjerte. Anna veileder med gode spørsmål, gir råd, viktige påminnelser og MOTIVERER med fornuftig visdom. Hun forklarer bra, så du ser mulige sammenhenger med hva du kan velge å ta tak i - og hun ANERKJENNER dine skritt og innsatsen du selv gjør. Ja, her får du en lege som HEIER PÅ DEG når du ønsker å være aktiv med på din egen reise, selv når du ikke klarer å være helt på topp.
Og når kroppen ikke fungerer så oppleves Anna som en forståelsesfull STØDIG KLIPPE, jeg ikke kunne klart meg uten!
Og en dose Ros og blomster til resepsjon og helsepersonell som tar prøver og alltid skaper en hyggelig, trygg og beroligende opplevelse på Nesoddtangen legekontor.

Trygg, grundig og kunnskapsrik

Jeg er utrolig fornøyd med Anna Hødnebø som fastlege. Hun lytter godt, tar meg på alvor og med respekt. Hun er grundig, nysgjerrig, empatisk og kunnskapsrik.