Anna Linn Bendiksen Hødnebø

Autorisasjon (2013)

Anna Linn Bendiksen Hødnebø er en av 16 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Anna Linn Bendiksen Hødnebø

Profesjonell Lege med God Personlig Kompetanse

Er IMPONERT over hvor BRA BALANSE hun har av 100% tilstedeværelse i dialogen og et klartenkt hode med rask handling i oppfølging av undersøkelser, avsjekking og avklaringer.
Anna er lett å snakke åpent og ærlig med, er vennlig og jeg har FULL TILLIT. Hun er responsiv og henter raskt inn oppdatert kunnskap. Er åpen for forslag, viser initiativ og tar meg som pasient med i prosessen på veien videre.
Jeg opplever å BLI SETT av hennes ektefølte empatiske hjerte. Anna veileder med gode spørsmål, gir råd, viktige påminnelser og MOTIVERER med fornuftig visdom. Hun forklarer bra, så du ser mulige sammenhenger med hva du kan velge å ta tak i - og hun ANERKJENNER dine skritt og innsatsen du selv gjør. Ja, her får du en lege som HEIER PÅ DEG når du ønsker å være aktiv med på din egen reise, selv når du ikke klarer å være helt på topp.
Og når kroppen ikke fungerer så oppleves Anna som en forståelsesfull STØDIG KLIPPE, jeg ikke kunne klart meg uten!
Og en dose Ros og blomster til resepsjon og helsepersonell som tar prøver og alltid skaper en hyggelig, trygg og beroligende opplevelse på Nesoddtangen legekontor.

Trygg, grundig og kunnskapsrik

Jeg er utrolig fornøyd med Anna Hødnebø som fastlege. Hun lytter godt, tar meg på alvor og med respekt. Hun er grundig, nysgjerrig, empatisk og kunnskapsrik.

Kunnskapsbasert og rask respons

Jeg har alltid fått svært god hjelp av Anna og er meget fornøyd med henne som fastlege. Hun gir gode forklaringer, er flink til å høre på det jeg har å si, og gir konkrete tilbakemeldinger. Jeg opplever at hun tar bekymringen min på alvor, og inviterer meg alltid til å følge opp om behandlingen ikke hjelper.

Duktig och lyssnar på en

Känner mig väldigt trygg när jag är hos Anna. Hon är duktig och har alltid tagit mina problemställningar seriöst.

Arrogant

Byttet til Hødnebø, og ble SÅ skuffet. Hun er arrogant og nedlatende. Hun bruker sin legeprofesjon til å få deg til å føle deg liten og dum. Noen år til som lege, så kanskje hun kommer seg. Har imidlertid byttet henne ut nå, og er glad for det. Håper jeg slipper å komme til henne som legevaktpasient.