Anna Linn Bendiksen Hødnebø

Autorisasjon (2013)

Anna Linn Bendiksen Hødnebø er en av 18 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Anna Linn Bendiksen Hødnebø

Kunnskapsbasert og rask respons

Jeg har alltid fått svært god hjelp av Anna og er meget fornøyd med henne som fastlege. Hun gir gode forklaringer, er flink til å høre på det jeg har å si, og gir konkrete tilbakemeldinger. Jeg opplever at hun tar bekymringen min på alvor, og inviterer meg alltid til å følge opp om behandlingen ikke hjelper.

Duktig och lyssnar på en

Känner mig väldigt trygg när jag är hos Anna. Hon är duktig och har alltid tagit mina problemställningar seriöst.

Arrogant

Byttet til Hødnebø, og ble SÅ skuffet. Hun er arrogant og nedlatende. Hun bruker sin legeprofesjon til å få deg til å føle deg liten og dum. Noen år til som lege, så kanskje hun kommer seg. Har imidlertid byttet henne ut nå, og er glad for det. Håper jeg slipper å komme til henne som legevaktpasient.

Har prøvd en stund men velger å bytte

Jeg har prøvd å være pasient hos Anne Hødnebø i 2-3 år nå men velger å bytte. Jeg kan egentlig skrive under hvordan de andre vurderer. En lege sitter med mye makt, og opplevelsen min nærmer seg gaslighting. Heldigvis vet jeg hvordan en god lege skal være. Jeg håper hun klarer å lære seg at det er ting som er viktigere en effektivitet. Lykke til.

Trenger mer erfaring samt lære å lytte til pasienten

Jeg måtte få tak i ny fastlege fordi min kjempedyktige fastlege gjennom mange år gikk av med pensjon. Jeg hadde store forventninger til Anna Linn (ung lege og sannsynligvis mer oppdatert trodde jeg). Jeg ble dessverre skuffet. Anna trenger mer erfaring, lære å lytte mer til pasientene samt vise mer empati (men er ekte empati noe man kan trene seg opptil eller noe som kan komme etterhvert?).
Fikk inntrykk at Anna var formye opptatt av å være effektiv / komme altfor raskt med hennes egen konklusjoner / diagnostisering og ga meg en følelse av å ikke bli hørt / overkjørt. Anna bør muligens jobbe mer med å skape tilltt hos pasienten. Dette kan allikevel være meget vanskelig når fastlegene idag har fra minimum 800 og opptil 1700 pasienter i sine lister og har derfor meget kort tid til hver av pasientene. Det må skaffes flere fastleger!