Marthe Kilde-Arctander

Autorisasjon (2006)

Marthe Kilde-Arctander er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marthe Kilde-Arctander

Verdens beste fastlege

Jeg har hatt Marthe som fastlege siden hun begynte på Brattlikollen legesenter for noen år siden. Hun er virkelig verdens beste fastlege. Hun er faglig dyktig, hyggelig, imøtekommende, blid, rolig - ja, alt man kan ønske seg i en lege! Jeg håper hun kan være min fastlege for alltid.

Sender 2 fakturaer på ett legebesøk.

Jeg var på en konsultasjonstime der jeg betalte på automaten deres i klinikken. Det jeg ikke viste var at det kostet også penger å bestille time via helsenorge. Derfor gikk den andre fakturaen rett til inkasso uten at jeg viste det. Det handler ikke om hvor mye det koster, jeg kan gjerne betale den kostnaden de mener de skal ha, men det siste jeg aksepterer er at jeg får inkasso krav som jeg ikke vet om og ikke skjønner hvorfor kommer i postkassen min. Meget misfornøyd.

Omsorgsfull og dyktig

Fikk Marthe som fastlege da hun tok over for forrige, som har fulgt meg hele livet.

Veldig dyktig lege som virkelig tar problemene på alvor, og lytter til deg som pasient. Hun fremstår som oppriktig engasjert, og trygg i det hun gjør.
Legekontoret kunne trengt en liten oppussing, men liten pris å betale!

Verdens beste fastlege

For en dame.. Pga litt flytting har jeg hatt noen forskjellige fastleger, men Marthe er virkelig eksepsjonell! Jeg gleder meg til å dra til henne, hun tar seg alltid noen minutter ekstra til hyggeprat og jeg føler meg alltid forstått og hørt. Jeg flyttet hele familien over til henne og vi er strålende fornøyd alle sammen! Skulle vært flere som Marthe :)

Imøtekommende

Hun var lett å prate med.
For første gang har jeg en fastlege jeg føler meg trygg rundt. Hun lytter, og svarer ikke over hode på deg.