Brattlikollen Legesenter

Sandstuveien 60 A 1184 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Brattlikollen Legesenter

Dyktig og sympatisk

Lege: Henrik Strand Gulbrandsen Skrevet

Rask, effektiv og dyktig. Jeg er en eldre pasient og setter pris på hans ungdommelige væremåte. Glad jeg byttet og godt å ha en ung fastlege som jeg kan ha resten av min levetid.

Anbefales ikke.

Lege: Henrik Strand Gulbrandsen Skrevet

Det eneste som var bra med Gulbrandsen, er at han henviser deg videre til spesialister, men det er fordi han ikke viste noe om min sykdom. Jeg fikk ikke noe kontakt med legen, fordi når jeg spurte han om noe, så forsto jeg at han var usikker.

ung og uerfaren

Lege: Henrik Strand Gulbrandsen Skrevet

Første time hos han virket han ganske bra, men allerede andre time måtte jeg heve stemmen for å få sykemelding med brukket finger. Og jeg er 57 år og har en sånn jobb at jeg bruker fingrer og armer i jobben. Så jeg synes han er for ung og uerfaren. Jeg har byttet til en ny lege. Tror Stand Guldbrandsen er en lege for unge pasienter. Det virker som han er redd å gi sykemelding.

Dyktig, seriøs, trygg

Lege: Henrik Strand Gulbrandsen Skrevet

Henrik er utrolig rask på å svare på meldinger og resepter. Utrolig imponert.

Han tar jobben sin seriøs og er der når du trenger hjelp. Han er ærlig på det han gjør og er rett på sak til det som er tilpasset din situasjon.

Ikke minst veldig hyggelig og lett å kommunisere med.

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Henrik Strand Gulbrandsen Skrevet

Jeg byttet nettopp fastlege og kom til Henrik med et problem. Han ga rett diagnose og gode råd, samtidig som han hadde godt humør. Glad jeg byttet!