Brattlikollen Legesenter

Håvalds vei 7D 1185 Oslo

Siste vurderinger av Brattlikollen Legesenter

Ikke bra legge

Lege: Nils Espen Hauff Wold Skrevet

Han er ikke interessert og lytter ikke hva pasienten sier og hvordan pasienten føler seg egentlig...

Omsorgsfull og dyktig

Lege: Marthe Kilde-Arctander Skrevet

Fikk Marthe som fastlege da hun tok over for forrige, som har fulgt meg hele livet.

Veldig dyktig lege som virkelig tar problemene på alvor, og lytter til deg som pasient. Hun fremstår som oppriktig engasjert, og trygg i det hun gjør.
Legekontoret kunne trengt en liten oppussing, men liten pris å betale!

Ikke telefonsvarer, nettside eller epostadresse

Lege: Nils Espen Hauff Wold Skrevet

Jeg har forsøkt å avbestille en oppsatt time ved å ringe, men vanskelig pga få timer "åpningstid" på telefon. det er ikke mulig å legge igjen telefonsvar og det er ikke mulig å kontakte lege via nett eller e-post uansett henvendelse. Utrolig i 2018 - dette var normalt for 15 år siden. Stort sett ok behandling de gangene jeg har vært der, men så bakpå kommunikasjonsmessig at det fremstår som en parodi i 2018.

Kunnskapsrik

Lege: Nils Espen Hauff Wold Skrevet

Føler at han lytter til meg og tar meg på alvor. Gjør grundige undersøkelser, og følger opp med tilbakemeldinger.

Takker for hjelp

Lege: Nils Espen Hauff Wold Skrevet

Takk for hjelp da jeg torsdag kom inn og fikk strippet et sår under øyet. Jeg var vare på besøk hos min mor og bruker ikke dette legekontoret. Men takk for god hjelp.
Mvh