Kristin Algarheim Holmen

Autorisasjon (2011)

Østerås Legekontor Telefonnummer67 16 75 7067 16 75 ...
Otto Ruges vei 80 1361 Østerås
Kristin Algarheim Holmen er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kristin Algarheim Holmen

Anbefales ikke

Hadde henne som fastlege i flere år og har dessverre ventet alt for lenge med å bytte.
En utrolig lite hyggelig person og fikk meg til å føle meg så liten. Mer opptatt av å snakke selv enn å lytte til meg. Jeg har ikke vært ofte hos henne, likevel fikk hun meg til å føle meg som den plageren, hun lurte bl.a. på om jeg hadde "helseangst" noe jeg overhode ikke har. Innemellom gikk jeg privat da hun ikke hjalp meg med problemene mine og da fikk jeg svar med en gang.
Hennes måte å snakke med pasientene på er helt grusom og viser ingen empati, hun burde absolutt ikke jobbet med mennesker. Også var hun alltid forsinket og stressa da. Anbefaler virkelig ingen å bytte til henne og jeg er lykkelig for at jeg ikke skal til henne mer.

Veldig flink og oppfølgende

Jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsene hun får her. Jeg har oppleve god omsorg og følt meg ivaretatt de timene jeg har vært hos henne.

mest opptatt av pc-en sin

Jeg slutter meg til "verste lege noen sinne", hvilket medfører at det er best å unngå leger som dette.

Dårligste lege noensinne

Punktlighet er ikke noe ord i hennes ordboka.Alltid sent og har unnskyldninger.

Veldig dårlig på oppfølging. Lover å ringe men ringer aldri tilbake. Har gitt tilbakemeldinger men uten hell.

Hun har en sær måte å snakke som ikke reflekterer sympati/empati. Tar ikke imot pasientens synspunkt. Veldig dårlig samarbeidsvillig.

Lite forståelse til pasients behov.

Bedre å ha en annen lege enn henne. Dere sparer tid og energi, og få vite diagnose fortere.

Alltid forsinket og lite hyggelig

Hadde henne som fastlege i flere år, og jeg tror aldri jeg hadde en time hun møtte opp til i tide. Jeg ventet alltid minst 30 minutter, og aldri noen unnskyldning.

Det er godt mulig hun er faglig flink, men hun er absolutt ikke flink med mennesker. Hun hadde tjent mye på å være hakket hyggeligere og mer imøtekommende. Jeg har full forståelse for at det blir travelt og mange pasienter, men følelsen av at man blir hørt og at hun har tid til deg er mulig å oppnå allikevel.

Mange andre bedre leger å gå til, finn en av dem i stedet.