Mokhtar Abdi Mohammed

Autorisasjon (2016)

Mokhtar Abdi Mohammed er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Mokhtar Abdi Mohammed

Trygg og kunnskapsrik

Han har de gode egenskapene som en lege må ha. Vi er fornøyd med både kommunikasjon og behandling av oss som pasient. Vi ønsker å ha han som fastlege inntil han jobber i Porsgrunn.

Eksemplarisk lege

Fantastisk bra pasientkommunikasjon. Forklarer situasjonen og de neste stegene fremover klart og tydelig. Tar hensyn til dine meninger, er dyktig og veldig fleksibel.
Har vært borti en del leger opp igjennom, men har aldri vært mer fornøyd med en lege.
Anbefales på det sterkeste.

Em lege jeg setter lit til 👍

Trygg og flink lege. Er der for deg
Føller deg opp og lytter til det du har si. Kan anbefales😊👍Tar seg god til å lytte. Følger opp sykdommen og gjør det beste for meg. Ingen problem å brukt pasientsky som korter ned ventetid iste denfor å stå i telefonkø. Fin lege som Jeg har tiltro til. Håper han vil fortsette ved Frisebrygga legesenter i mange år . Hilsen

Trygg og kunnskapsrik

Utrolig koselig lege. Det var avslappende å være hos han, og han tok oss godt imot som nye pasienter. Han virket dyktig, og lyttet etter og fulgte mine ønsker.

Vennlig og behagelig.

Han er god til å lytte og opptrer rolig og vennlig. Tar meg som pasient på alvor ! Føler meg trygg og ivaretatt. KAN ABSOLUTT ANBEFALES!