Mokhtar Abdi Mohammed

Autorisasjon (2016)

Mokhtar Abdi Mohammed er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Mokhtar Abdi Mohammed

Veldig fornøyd med denne fastlegen.

Føler meg godt ivaretatt. Er lyttende og kommuniserer godt. Jeg har en nokså sjelden sykdom hvor diagnosen er vanskelig å stille. Han har gjort mye, og rådført seg med andre for å komme til rett diagnose. Ingentig å utsette, og anbefaler ham gjerne.

Virkelig dyktig og kunnskapsrik lege

Han er imøtekommende, profesjonell og effektiv, kjempe flink med disgnose og har alltid tatt seg tid til å lytte til mine bekymringer og svare på mine spørsmål på en forståelig måte. Jeg føler meg trygg og godt ivaretatt hos han, og vil absolutt anbefale han til alle som ser etter en flott fastlege.

Akutte tilstand blir av vist og får beskjed han ikke komme og dra til legevakt.

Svært arrogant og hjelper ikke sin pasient . Hører ikke på hva en sier. Glemmer å legge inn fast medisin på blå resept. Må ringe å gi beskjed om dette når du er på apotek. Ringer og det er akutt, kan ikke ta i mot pasient og da blir bedt å ta legevakt. Pasient kan ikke gå og må da ha ambulanse for å komme ditt. Lege tar ikke hjemme besøk. Tar ikke i mot ambulanse på lege kontoret. Noen er kanskje fornøyd med han. Men da kommer det på hvordan din helse er og hva du trenger hjelp til. Utrolig dårlig lege og venter på ny lege i vente liste. Ikke å anbefale denne legen.

Dyktig lege!

Jeg er ei middelaldrende dame med en kompleks helsesituasjon, der mange diffuse og subjektive helseproblemer utgjør størstedelen av plagene mine. Legen lytter alltid tålmodig til alt jeg har å si, og jeg føler meg alltid god ivaretatt medisinsk. I tillegg er han hyggelig og imøtekommende, han virker som en snill person. Anbefales på det varmeste!

Genuint interessert i helsen din

Ung mann, gjør sitt beste. Spør alltid hva han kan gjøre for å hjelpe deg. Sier fra hva man skal gjøre om han er på ferie osv