Marit Osima

Autorisasjon (2010)

Marit Osima er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Marit Osima

Beste legen jeg har hatt

Marit er den desidert beste legen jeg noen sinne har hatt. Empatisk, nysgjerrig og trivelig. Anbefales!

Empatisk og dyktig fagperson.

Den beste fastlegen man kan tenke seg. Marit Osima tar dine bekymringer på alvor, undersøker muligheter og gjør deg trygg.

Fantastisk lege

Marit er den beste legen jeg har vært hos. Hun viser forståelse ovenfor meg, og tar alt jeg sier på alvor. Det virker som hun aldri vil at man skal dra hjem usikker, og gjør alt hun kan for å hjelpe pasienten på best mulig måte. Vil virkelig anbefale henne til alle. Takk for all hjelp og forståelse Marit.

Beste legen

Har hatt flere ulike fastleger, men Marit er desidert den beste. Hun har en forståelse å tar alt på alvor. Vet hun ikke svaret, så finner hun ut av det. Hun går utover sitt arbeid bare som fastlege og ivaretar pasienten sine. Min opplevelse med henne når jeg sto i en svært sårbar og omveltende livssituasjon så stilt hun opp på alle måter. Helt fantastisk og empatisk.

Utrolig dyktig lege som både ser og hører deg

Byttet lege til Marit Osima da jeg følte at min forrige lege virket utbrent og ikke tok meg på alvor. Jeg følte med en gang at vi fikk en god dialog og at Marit hørte på meg som pasient. Hun er veldig interessert i faget sitt og er empatisk. Både jeg og min samboer har byttet til Marit. Anbefaler henne på det sterkeste! Svært fornøyd 😊