Ketel Johan Gundersen

Autorisasjon (2006)

Vestre legesenter Telefonnummer38 10 49 4938 10 49 ...
Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Ketel Johan Gundersen er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Ketel Johan Gundersen

En dyktig lege men ikke på alle områder.

Jeg har opplevd at til tross for at lege prøver alltid lytte til pasienten, er han av og til litt overfladisk. Lege ofte tar seg lang tid (utover flere mnd) før han finner ut riktig medisin som fungerer på pasienten. Den fastlege er greit nok i forhold til andre lege som finnes i Kristiansand, men kan ikke anbefale sterk. Mye avhenger av hva slags helseproblemer du har.
Lege kunne holde seg litt bedre oppdatert i forhold til det som inngår i hans arbeidserfaring innen helse (helseproblemer samt nye medisiner som kommer på markedet).

Dyktig lege

En dyktig lege som tar en på alvor.Mye kunnskap om det meste en lurer på,og har vært til stor hjelp med mine problemer.Tar seg god tid,og henviser raskt.
Alt i alt en flott og god lege!

Et minus er enkelte av legesekretærene..de burde lære seg at det er legen som bestemmer og vet best.Litt maktsyke innimellom.Det gjelder et par av dem.De andre er flotte og hyggelige.

Fornøyd

En dyktig og oppmerksom lege. Minusen er sekretærene. Ett par av dem er har ikke forståelse for god pasientservice. Da spesielt ved henvendelse i resepsjonen.

utrolig dyktig

Han er grundig, forklarer så en forstår hva han mener. Tar seg god tid, gir svar. En sjelden god lege som jeg anbefaler på det sterkeste.

Veldig bra!

Jeg er svært godt fornøyd med Legen. Han tar seg tid og er grundig. Han er flink til å kommunisere og man blir tatt på alvor. Alle henvisninger er gjort fortløpende. Tilgjengeligheten er god.