Rohit Rajendiran

Autorisasjon (2016)

Arkaden legesenter Telefonnummer56 31 59 0056 31 59 ...
Sartor senter Sartorvegen 12 5353 Straume
Rohit Rajendiran er en av 42 fastleger i Øygarden

Siste vurderinger av Rohit Rajendiran

Imøtekommende og kunnskapsrik lege

Har hatt Rohit som familie fastlege etter at han vi hadde før gikk videre i studiene sine. Har kun hatt kjempe gode timer hos Rohit. Han er kunnskapsrik og viser at han virkelig bryr seg om pasientene sine, og mangler han kunnskap så er han ikke redd for og rådføre seg med andre leger eller innstanser for og kunne gi et faglig svar.

Overrasket over hva andre sier..

Jeg har kun vært i kontakt med Rohit noen år tilbake ved legevakten. Jeg sleit alvorlig psykisk, og han var alltid den hyggeligste jeg kunne drømme om. Han krevde en gang at det ble tatt blodprøver da han visste jeg hadde lav hemoglobin, og mens vi ventet midt på natten på svar på blodprøvene, lagde han popcorn og kom ut av pauserommet og tilbydde meg litt og. Han behandlet meg ALLTID med en respekt jeg sjeldent opplevde, alltid et smil når han så meg. Følte meg jevnlig som en pest og plage da jeg var på legevakta, men han var en av de få som genuint hjalp meg. Det betyr så uendelig mye hvordan han møtte meg. Spøkefull, sjarm og generelt et empatisk menneske som aldri gav meg opplevelsen av dårlig tid uavhengig hvor full legevakta var. God jobb gjorde han også. Hvis du leser dette, takk! Takk for hvordan du møtte meg, gang på gang, det glemmes ikke.

Nå blir det bytte av fastlege

Har hatt Rohit som fastlege noen år nå, med bare et besøk hos han tidligere. Heldige meg som ikke har trengt noe time. Når alvorlig sykdom inntreffer og du ikke blir tatt seriøst, ser du sannheten hos legen. Slutter meg helt til de som skriver at Rohit er høy på seg selv. De uttalelser han kunne lire av seg vitner om en ung gutt som bare tenker på seg selv. Kan dessverre ikke anbefale denne legen på nåværende tidspunkt. Håper han kan klare å endre sin holdning til pasientene sine.

Lite kunnskap og treg

Lite til ingen kunnskap om henvisning videre. Frekk og arrogant etter min mening. Aldri forberedt til timen.

veldig høyt på seg selv

han lytter ikke til dine behov eller hva du anbefaler. Han vet bare det beste, og liker ikke å lytte til pasientene sine!