Thor-Erling Haaland

Sørlandsparken legesenter

2006

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sørlandsparken legesenter
Barstølveien 34 4636 Kristiansand S
Tlf: 38 04 88 88 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Thor-Erling Haaland er en av 84 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Thor-Erling Haaland

En trygg og god lege

Jeg har nå brukt Thor-Erling Haaland som fastlege i noen år, og jeg er veldig fornøyd med måten han tar i mot meg på.
Han er flink, løsningsorientert, lyttende og respektfull.
Han følger godt opp, og han er alltid "tilstede" i konsultasjonene.
En trygg og behagelig lege som det er lett å prate med.

Rett lege, på rett sted

Da vi har to små på under 2år, har vi vært på legekontoret gjentatte ganger.

Aldri opplevd at en fastlege ringer pasienten etter kontortid - fordi han har undersøkt og funnet en mulighet som han ikke fant tidligere.

Anbefales!

Dette er en fantastisk god lege.

Dette er en lege som setter klare grenser og som er utrolig klar i sine uttalelser. Den beste lege jeg har hatt, og absolutt en lege jeg kan anbefale

Den beste fastlegen man kan ha!

Jeg er veldig fornøyd med at Thor-Erling tar seg tid til grundige undersøkelser og at han bryr seg. Alltid møtt meg med et smil. Min mor, far og meg er veldig fornøyde med Thor´s diagnoser.
Terningkast seks!

Veldig god lege

Han Høre på pasienten
han bryr seg på hvordan pasienten har generelt
Han sette fort i gang, behandling eller de nødvendige undersøkelse
Han er tilstedet når pasienten trenger det
Han er flink til å komme på nødvendige møter som har med pasienten å gjøre
Han har en fint holdning med pasienten,
Jeg som pasienten opplever at jeg selv kan bidra med meninger uten å føle at jeg ikke vet noen ting og ikke har noe å si.

Den beste legen i Kristiansand

Jeg var fortvilet da min svært dyktige fastlege sluttet. Thor-Erling Haaland ble ansatt etter ett års tid med ny vikarlege nesten hver uke. Endelig kunne jeg forholde meg til en fastlege igjen. Ung og forholdsvis nyutdannet, men allerede ved første besøk, merket jeg hans positive energi. Han lyttet og var interessert i å komme til kjernen av problemet(ene) med pasientens aktive medvirkning til problemløsning. Førsteinntrykket var svært bra. Han fortsatte å imponere, så nå i ettertid har jeg 100% tillit til Thor-Erling Haaland.Han scorer maks på alle kriteriene jeg bruker når jeg skal vurdere en lege. Ja, han er den beste av de beste! Håper han ser nok faglige utfordringer i å være allmennlege, slik at vi - hans superfornøyde kunder - får beholde ham som var fastlege så lenge som mulig. Merker også en helt annen serviceinnstilling blant legesenterets øvrige ansatte. På dette legesenteret er du i trygge hender og får den hjelpen du trenger. Tilgjengeligheten har blitt merkbart mye bedre. Her er kunden (pasienten) i sentrum. Jeg føler meg privilegert som har Kristiansands beste allmennpraktiker som min fastlege. Det gjør livet med kroniske sykdommer mye enklere.

Effektiv og løsningsorientert

Haaland er en veldig dyktig lege som tar deg på alvor.
Han er effektiv og løsningsorientert samtidig som han tar seg til til å lytte og viser forståelse. Jeg ble henvist til flere spesialister, men til slutt var det Haaland som fant ut av problemet. Anbefaler han på det sterkeste!

Veldig god lege

Er ikke min fastlege, men har vært noen ganger hos han (med barna), når ikke fastlegen har vært tilgjengelig. En utrolig behagelig og flink lege som tar ansvar og følger opp. Har fått god hjelp og rett behandling hver gang.

Veldig hyggelig, lyttende og følger opp!

Haaland ble "gitt" meg og min familie etterat min tidligere lege "forsvant". Men Haaland har levert; han er flink, han lytter, er hjelpsom og følger opp! Veldig bra.

Norges beste fastlege

En helt fantastisk lege, som lytter og har en utrolig beroligende effekt på meg som pasient. Både jeg og min 5 år gamle sønn er svært fornøyde.
Han er alltid "tilstede", og han tar alltid tak. Oppfølgingen er også helt fantastisk, og tar kontakt for å høre om evt forbedringer til helsen, fridager som arbeidsdager. Aldri vært i tvil om at jeg kan ta kontakt heller, uansett hva det måtte være.
Skriver som en annen person her skriver: hadde det jeg opplevde som verdens beste fastlege før, og ble veldig skuffet når jeg fikk vite at han skulle slutte. Allerede etter første besøk hos min nye fastlege, Haaland, forstår jeg at han er erstattet etter hva vi hadde; vi har fått Norges beste lege. Definitivt!
Måtte han tilhøre Sørlandsparken Legesenter ut livet mitt ;)

Dyktig lege

Jeg er svært fornøyd med Håland som min fastlege.
Han er veldig hyggelig, lytter, tar meg som pasient alvorlig, veileder og gir gode råd.
Medisinering og evt. videresending til spesialister gjøres på en måte som gjør at jeg føler meg trygg som pasient.

Svært fornøyd

Jeg er svært godt fornøyd med Haaland. Han er hyggelig og "god å prate med". Han er nøye og følger godt opp når noe er "feil".

Fantastisk Lege

En fantastisk Lege,En god lytter som tar pasienten på alvor, både store å små:)

Den beste legen jeg har hatt!

Thor-Erling Haaland lytter og tar deg som pasient på alvor. Han bruker den tiden som trengs for at pasienten skal føle seg ivaretatt. Kan ikke si noe negativt her.

Som å hoppe etter Wirkola!

Utakknemlig jobb å overta pasienter som mistet sin fantastisk dyktige fastlege under "dramatiske" omstendigheter. Det tar tid og bli kjent med alle pasientene . For min del var det en slags sorgprosess å miste min fantastisk dyktige fastlege etter ca 20 år. Dr. Haaland har fra første konsultasjon vist evne til å lytte, samt fremstått som godt forberedt. For hvert besøk har min tillit vokst. Han fremstår som faglig veldig dyktig med en stor interesse for å holde seg oppdatert, samt viser en ekte omsorg og interesse for meg som pasient.. Han kommuniserer på en fremragende måte - jeg får alltid svar på spørsmål og god informasjon. Samtidig opplever jeg at han ser meg utover det jeg forteller. Jeg er heldig tross alt som fikk en så god erstatter når jeg ufrivillig måtte bytte fastlege.