Thor-Erling Haaland

Autorisasjon (2006)

Sørlandsparken legesenter Telefonnummer38 04 88 8838 04 88 ...
barstølveien 34 4636 Kristiansand S
Thor-Erling Haaland er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Thor-Erling Haaland

Den beste legen i Kristiansand

Jeg var fortvilet da min svært dyktige fastlege sluttet. Thor-Erling Haaland ble ansatt etter ett års tid med ny vikarlege nesten hver uke. Endelig kunne jeg forholde meg til en fastlege igjen. Ung og forholdsvis nyutdannet, men allerede ved første besøk, merket jeg hans positive energi. Han lyttet og var interessert i å komme til kjernen av problemet(ene) med pasientens aktive medvirkning til problemløsning. Førsteinntrykket var svært bra. Han fortsatte å imponere, så nå i ettertid har jeg 100% tillit til Thor-Erling Haaland.Han scorer maks på alle kriteriene jeg bruker når jeg skal vurdere en lege. Ja, han er den beste av de beste! Håper han ser nok faglige utfordringer i å være allmennlege, slik at vi - hans superfornøyde kunder - får beholde ham som var fastlege så lenge som mulig. Merker også en helt annen serviceinnstilling blant legesenterets øvrige ansatte. På dette legesenteret er du i trygge hender og får den hjelpen du trenger. Tilgjengeligheten har blitt merkbart mye bedre. Her er kunden (pasienten) i sentrum. Jeg føler meg privilegert som har Kristiansands beste allmennpraktiker som min fastlege. Det gjør livet med kroniske sykdommer mye enklere.

Effektiv og løsningsorientert

Haaland er en veldig dyktig lege som tar deg på alvor.
Han er effektiv og løsningsorientert samtidig som han tar seg til til å lytte og viser forståelse. Jeg ble henvist til flere spesialister, men til slutt var det Haaland som fant ut av problemet. Anbefaler han på det sterkeste!

Veldig god lege

Er ikke min fastlege, men har vært noen ganger hos han (med barna), når ikke fastlegen har vært tilgjengelig. En utrolig behagelig og flink lege som tar ansvar og følger opp. Har fått god hjelp og rett behandling hver gang.

Veldig hyggelig, lyttende og følger opp!

Haaland ble "gitt" meg og min familie etterat min tidligere lege "forsvant". Men Haaland har levert; han er flink, han lytter, er hjelpsom og følger opp! Veldig bra.

Norges beste fastlege

En helt fantastisk lege, som lytter og har en utrolig beroligende effekt på meg som pasient. Både jeg og min 5 år gamle sønn er svært fornøyde.
Han er alltid "tilstede", og han tar alltid tak. Oppfølgingen er også helt fantastisk, og tar kontakt for å høre om evt forbedringer til helsen, fridager som arbeidsdager. Aldri vært i tvil om at jeg kan ta kontakt heller, uansett hva det måtte være.
Skriver som en annen person her skriver: hadde det jeg opplevde som verdens beste fastlege før, og ble veldig skuffet når jeg fikk vite at han skulle slutte. Allerede etter første besøk hos min nye fastlege, Haaland, forstår jeg at han er erstattet etter hva vi hadde; vi har fått Norges beste lege. Definitivt!
Måtte han tilhøre Sørlandsparken Legesenter ut livet mitt ;)