Maria-Ana Brata

Autorisasjon (2016)

Lansbylegane Stord Telefonnummer53 40 42 3053 40 42 ...
Torgbakken 2 Postboks 53 5401 Stord
Maria-Ana Brata er en av 20 fastleger i Stord

Siste vurderinger av Maria-Ana Brata

Må bytte fastlege

Dette er det værste jeg har vært med på. Jeg er riktig nok ikke gammel, men dette er ikke noe jeg vil oppleve igjen. Jeg satt på stolen å ble skjelt ut for at jeg kom til henne. Hun spurte hva jeg ville med besøket og ble bedt om å finne en annen lege når jeg stilte spørsmål.
Om du har mulighet så bør du unngå henne, slik oppførsel hadde jeg ikke forventet av noen, særlig ikke en lege du skal komme med problemene dine til.
Det er ikke tvil om at jeg skal bytte fastlege.

Trygg

Hun er den snilleste legen jeg noen gang har snakket med. Jeg følte meg mer trygg, ivarettatt, og forstått enn jeg noen gang har gjort før. Hun var godt forberedt når jeg snakket med henne, og hun var veldig kunnskapsrik. I flere dager nå har jeg gått rundt å tenkt på henne, fordi hun gav meg en så sterk trygghetsfølelse at jeg ikke hadde lyst å gå der ifra :) Tusen takk Maria-Ana Brata! Du er virkelig en engel! <33

Nedlatende

Jeg fulgte min mor til hastetime hos denne legen. Timen var kl 14 og hun var kjempedårlig. Kl 14.30 kommer legen ut og roper opp et annet navn. Vi spør og får en skikkelig nedlatende kommentar om at hun vet det. Og at hver dag etter kl 12 så er det sånn. Så ignorerte hun oss og ropte inn neste person som kom inn på legekontoret 30 min etter oss. Jeg ble helt sjokkert over oppførselen.

Negativt

En skrekkopplevelse. Går aldri til hun igjen! Ble ikke hørt. Likte ikke st spørsmål ble stilt. Ble irritert og hevet stemmen

Dyktig lege

Har fått veldig god oppfølging og opplever at jeg blir tatt på alvor.Da jeg kom til første time var legen godt forberedt og hadde sjekket historikken min.
Grundig og dyktig.