Lars Christian Naterstad Lervik

Autorisasjon (2016)

Hallset Legesenter AS Telefonnummer72 55 71 6072 55 71 ...
Selsbakkvegen 36b 7027 Trondheim
Lars Christian Naterstad Lervik er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Lars Christian Naterstad Lervik

Flink og veldig forstående.

Veldig rolig og ikke redd for å henvise videre eller innrømme at han ikke er sikker. Prøver å finne beste mulighet for det man sliter med, og bruker god tid på å forstå hva som virkelig er problemet.

Trygg, oppmerksom og høy kompetanse

Lars Christian Naterstad Lervik er lyttende, stiller gode spørsmål og er oppmerksom. Han gjør ordentlige, relevante undersøkelser, tar seg tid, og kommer med gode råd og eventuelt henvisning. Han fremstår kunnskapsrik og kompetent.

Veldig flink

En lege som ser deg som enkeltperson, tar seg god tid til å lytte, og lytter veldig til det du har å si.

Føler meg veldig sett og tatt alvorlig. Ventetiden har jeg opplevd som svært kort, og syns jeg får legetime fort og kommer fort inn til ham :-)

Anbefales ikke

Lang ventetid (Over 2 uker) for å få time og alltid forsinket time (ofte over 1 time etter avtalt tid). Han tar ikke problemene dine seriøst og er veldig usympatisk. Virker lite villig til å hjelpe og vil heller henvise til private klinikker enn å gjøre jobben selv. Disse henvisningene tar også veldig lang tid å få (6 mnd) noe som er dumt da man helst ønsker hjelp til problemer så fort som mulig. Han oppfører seg frekt og nedlatende. I tillegg gjør han ikke det han sier, fikk beskjed om at prøveresultatene skulle være klar etter 1-2 dager men fikk ingen resultater tilsendt og måtte selv ringe inn og be han om å sende svarene etter 2 uker. Anbefaler virkelig ikke denne legen.

Alt for travel

Alt for kort tid ved besøk .5 min ved en bestilt vanlig time er alt for kort tid . Kan kun ta opp en ting av gangen. For dårlig. Burde fått bedre tid. jeg blir stresset av slike leger.