Kari Haugland

Tlf: 38 10 54 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kari Haugland er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Kari Haugland

ikke bra

Jeg har hatt Kari en stund og var i begynnelsen fornøyd. men etter en tid virket hun lei og blei arrogant overfor meg som pasient. Direkte uproff .

Jeg vil ikke anbefale henne til noen.

Både og...

Jeg har hatt Kari Haugland som fastlege i mange år.
De første årene var jeg veldig fornøyd, men nå som jeg er blitt eldre og helsen skranter mer enn før har jeg oppdaget en del som kunne vært bedre. Hun virker ikke helt oppdatert faglig når det gjelder de ting jeg sliter med i allefall.
Hun husker ikke ting hun har bedt meg prøve ut og virker stresset. Hun blir raskt irritert og er ikke alltid like pedagogisk i sine uttalelser. Litt humørsyk, kanskje...
Hun er flink til å henvise videre til spesialister.
Kan være hyggelig og effektiv.

En sann menneskevenn

Oppfyller alle krav som kan stilles til en ansvarlig glede. Fin og morsom personlighet og masse humor. Kan anbefales.

den beste legen jeg har hatt

Kari haugland er den beste legen jeg har hatt,hun er flink til å lytte og du føler deg sett og forstått ,hun gir fort tilbakemelding hvis det er noe på innleverte prøver.

Fantastisk bra lege

Jeg fikk en veldig god opplevelse og hun var en god lytter og jeg ønsker henne som min nye fastlege når det bllr ledig hos henne. Jeg fikk time hos henne da min lege hadde ferie men jeg var super fornøyd

Varm og omtenksom

Har hatt Kari som lege i mange år, og synes hun er helt suveren. Hun er flink til å lytte og gjør alt hun kan for at jeg skal føle meg ivaretatt som pasient. Er flink til å konferere og sende videre til spesialist om det er noe hun ikke kan/ har nok kompetanse på. Hun har alltid vært tilgjengelig for meg, både på tlf og på kontoret om det skulle dukke opp ting. Jeg føler meg alltid tatt på alvor, og kunne ikke vært mer fornøyd.

den beste legen jeg har vært hos

Kari er rett og slett suveren,lett å snakke med og flink til å lytte:)

Grei nok

Virker som hun går lei av pasientene kjapt. Ringer mye i timene, mye rot og stress.... Skyver alt ansvar over på pasientene, som egentlig er hennes jobb. Mange tårer opp gjennom.... Liker henne likevel, så jeg har gitt henne sjanse nr 2 nå. Er kronisk smertepasient, så jeg trenger EN lege å forholde meg til. Sjelden på jobb.

Utrolig å ha en så dyktig lege

jeg har bare gode opplevelser med Kari - flink til å lytte, følger deg opp som pasient og er faglig dyktig. Er alltid trygg på at jeg får den informasjonen jeg trenger.

Ikke den beste.

Hun er en svært hyggelig og sympatisk kvinne. Dessverre har hun vesentlige mangler som lege. Hun virker uopplyst i henhold til de mest basale helsespørsmål, slår ofte opp i legebøkene når hun blir stilt selv de enkleste spørsmål. Hun er dårlig til å følge opp pasientene sine, personlig har jeg måttet finne ut av det meste selv over internett og gjennom andre leger. Av oss to er det jeg som nå er dyktigst på sammensetninger av medisiner og mulige bivirkninger, dette har hun indirekte sagt seg enig i, ved at hun stadig henvender seg til meg for råd når det er jeg som er pasienten. Jeg får rett og slett inntrykket av at hun er lei av sin egen jobb eller at hun aldri skulle blitt lege.

den beste legen jeg har hatt

meget dyktig i arbeidet sitt,du får en følelse av forstålighet og respekt.
når du kommer inn til henne så føler du at hun kjenner deg godt og det gir igjenn en følelse
av trygghet,så all takk til kari haugland.