Kari Haugland

Festningsgata 4A 4608 Kristiansand S
Kari Haugland er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Kari Haugland

Trygg

Veldig fornøyd med Kari som fastlege. Har hatt henne som lege så lenge jeg kan huske og det har bare vært positivt. Ho tar seg tid til å både høre problemene, sjekke de ut og følge de opp. Føler meg trygg på at hun finner beste løsning til problemstillingene.
De har et nytt fint lokale og om man er litt fleksibel pleier man å få time samme uke.

Upåklagelig lege..

Kari er etter min oppfatning en lege som tar seg god tid til pasienten og stiller spørsmål utenfor problemområdet så man får følelsen av at man blir tatt vare på som menneske og tatt seriøst som pasient. Har også fått time selv med fulle timelister ved og komme etter fastsatt timeplan. Jeg er takknemlig for og ha Kari som fastlege..

ikke bra

Jeg har hatt Kari en stund og var i begynnelsen fornøyd. men etter en tid virket hun lei og blei arrogant overfor meg som pasient. Direkte uproff .

Jeg vil ikke anbefale henne til noen.

Både og...

Jeg har hatt Kari Haugland som fastlege i mange år.
De første årene var jeg veldig fornøyd, men nå som jeg er blitt eldre og helsen skranter mer enn før har jeg oppdaget en del som kunne vært bedre. Hun virker ikke helt oppdatert faglig når det gjelder de ting jeg sliter med i allefall.
Hun husker ikke ting hun har bedt meg prøve ut og virker stresset. Hun blir raskt irritert og er ikke alltid like pedagogisk i sine uttalelser. Litt humørsyk, kanskje...
Hun er flink til å henvise videre til spesialister.
Kan være hyggelig og effektiv.

En sann menneskevenn

Oppfyller alle krav som kan stilles til en ansvarlig glede. Fin og morsom personlighet og masse humor. Kan anbefales.