Kari Haugland

Autorisasjon (2000)

Tresse Legesenter Telefonnummer38 60 06 0038 60 06 ...
Festningsgata 4A 4608 Kristiansand S
Kari Haugland er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Kari Haugland

Flink til å lytte

Kari er bare magisk. Flink til å lytte, og går videre med ting om hun lurer på noe.
Du blir alltid tatt alvorlig når du har time hos Kari.

Super kunnskapsrik, engasjert og tilstedeværende

Kari har vært min fastlege i over 20 år, og hun har fulgt og støttet meg i tykt og tynt. Hun virker genuint interessert i å finne de beste løsningene for meg til enhver tid og i enhver situasjon.
Selv om hun fremstår som svært faglig dyktig, nøler hun ikke med å henvende seg til spesialister hvis hun selv er usikker. Dette mener jeg er en styrke, fordi hun er opptatt av å finne den beste løsningen fremfor å eksponere seg selv som den som alltid vet best.
Beste fastlegen - ever :)

Hel ved

Kari er en utmerket lege. Helt åpen på hva hun ikke kam så mye om, men er desto flinkere til å lese seg opp/eller skaffe informasjon som gjør at jeg har full faglig tillit til henne.

At Kari også er et godhjertet og empatisk menneske, er jo en bonus, men for meg en veldig god bonus.

Hun er lett å finne tonen meg uten å prate deg etter munnen.

Hvis noen ønsker å høre mer om mine erfaringer, send meg gjerne en Mail på

tallak@rossie.no

Trygg

Veldig fornøyd med Kari som fastlege. Har hatt henne som lege så lenge jeg kan huske og det har bare vært positivt. Ho tar seg tid til å både høre problemene, sjekke de ut og følge de opp. Føler meg trygg på at hun finner beste løsning til problemstillingene.
De har et nytt fint lokale og om man er litt fleksibel pleier man å få time samme uke.

Upåklagelig lege..

Kari er etter min oppfatning en lege som tar seg god tid til pasienten og stiller spørsmål utenfor problemområdet så man får følelsen av at man blir tatt vare på som menneske og tatt seriøst som pasient. Har også fått time selv med fulle timelister ved og komme etter fastsatt timeplan. Jeg er takknemlig for og ha Kari som fastlege..