Kari Haugland

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Kari Haugland er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Kari Haugland

Både og...

Jeg har hatt Kari Haugland som fastlege i mange år.
De første årene var jeg veldig fornøyd, men nå som jeg er blitt eldre og helsen skranter mer enn før har jeg oppdaget en del som kunne vært bedre. Hun virker ikke helt oppdatert faglig når det gjelder de ting jeg sliter med i allefall.
Hun husker ikke ting hun har bedt meg prøve ut og virker stresset. Hun blir raskt irritert og er ikke alltid like pedagogisk i sine uttalelser. Litt humørsyk, kanskje...
Hun er flink til å henvise videre til spesialister.
Kan være hyggelig og effektiv.

En sann menneskevenn

Oppfyller alle krav som kan stilles til en ansvarlig glede. Fin og morsom personlighet og masse humor. Kan anbefales.

den beste legen jeg har hatt

Kari haugland er den beste legen jeg har hatt,hun er flink til å lytte og du føler deg sett og forstått ,hun gir fort tilbakemelding hvis det er noe på innleverte prøver.

Fantastisk bra lege

Jeg fikk en veldig god opplevelse og hun var en god lytter og jeg ønsker henne som min nye fastlege når det bllr ledig hos henne. Jeg fikk time hos henne da min lege hadde ferie men jeg var super fornøyd

Varm og omtenksom

Har hatt Kari som lege i mange år, og synes hun er helt suveren. Hun er flink til å lytte og gjør alt hun kan for at jeg skal føle meg ivaretatt som pasient. Er flink til å konferere og sende videre til spesialist om det er noe hun ikke kan/ har nok kompetanse på. Hun har alltid vært tilgjengelig for meg, både på tlf og på kontoret om det skulle dukke opp ting. Jeg føler meg alltid tatt på alvor, og kunne ikke vært mer fornøyd.