Kari Haugland

Autorisasjon (2000)

Tresse Legesenter Telefonnummer38 60 06 0038 60 06 ...
Festningsgata 4A 4608 Kristiansand S
Kari Haugland er en av 114 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Kari Haugland

den beste legen jeg har vært hos

Kari er rett og slett suveren,lett å snakke med og flink til å lytte:)

Grei nok

Virker som hun går lei av pasientene kjapt. Ringer mye i timene, mye rot og stress.... Skyver alt ansvar over på pasientene, som egentlig er hennes jobb. Mange tårer opp gjennom.... Liker henne likevel, så jeg har gitt henne sjanse nr 2 nå. Er kronisk smertepasient, så jeg trenger EN lege å forholde meg til. Sjelden på jobb.

Utrolig å ha en så dyktig lege

jeg har bare gode opplevelser med Kari - flink til å lytte, følger deg opp som pasient og er faglig dyktig. Er alltid trygg på at jeg får den informasjonen jeg trenger.

Ikke den beste.

Hun er en svært hyggelig og sympatisk kvinne. Dessverre har hun vesentlige mangler som lege. Hun virker uopplyst i henhold til de mest basale helsespørsmål, slår ofte opp i legebøkene når hun blir stilt selv de enkleste spørsmål. Hun er dårlig til å følge opp pasientene sine, personlig har jeg måttet finne ut av det meste selv over internett og gjennom andre leger. Av oss to er det jeg som nå er dyktigst på sammensetninger av medisiner og mulige bivirkninger, dette har hun indirekte sagt seg enig i, ved at hun stadig henvender seg til meg for råd når det er jeg som er pasienten. Jeg får rett og slett inntrykket av at hun er lei av sin egen jobb eller at hun aldri skulle blitt lege.

den beste legen jeg har hatt

meget dyktig i arbeidet sitt,du får en følelse av forstålighet og respekt.
når du kommer inn til henne så føler du at hun kjenner deg godt og det gir igjenn en følelse
av trygghet,så all takk til kari haugland.