Jonas Sommer

Autorisasjon (2017)

Jonas Sommer er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Jonas Sommer

Lege som tar seg tid

Etter å ha byttet lege flere ganger er jeg nå endelig fornøyd. Synes han virker oppriktig interessert i å hjelpe deg og finne best mulig løsning. Veldig fornøyd også med digitale konsultasjoner. Anbefales!

Lyttende og forståelsesfull

Allerede fra første legetime opplevde jeg Jonas som veldig imøtekommende og interessert i å finne de beste løsningene for meg som pasient. Jeg oppfatter han som en lege som ser helheten både fysisk og mentalt. Nå som han har permisjon har jeg fått møte vikar Liv. Jeg opplevde henne som en lege med de samme gode kvalitetene som Jonas.

Lyttende og respektfull.

Jeg føler meg trodd og forstått og han er løsningsorientert.
Det er ikke noe stress, vi har tid og han lytter.
Finner ofte andre og bedre løsninger enn piller.

Veldig god lege

Jonas Sommer tar seg god tid med pasientene, har et høyt og bredt kunnskapsnivå utover hva som er "norsk standard" siden han er utdannet i Tyskland og med tilleggsutdannelser.

Legesenteret er ganske raske på elektronisk kommunikasjon, og det er lett å få time på kort varsel. Dette skyldes nok også at Sommer foreløpig har mange ledige plasser på listen, men han skal heller ikke ha alt for mange. Det lover godt for hans praksis!

Jeg byttet fra min tidligere fastlege som jeg har hatt i over tyve år, fordi jeg følte at han aldri lenger "så meg" eller var spesielt interessert i min situasjon.

Her var overgangen til Sommer en stor velsignelse, og du får anledning til å ta en "prøvetime" - noe jeg anbefaler deg å gjøre dersom du føler du ikke lenger når frem til din fastlege i dag.