Christoffer Hæstad

Lund Legesenter Mann, 36 år

Autorisert2010
Ledige plasser 86 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lund Legesenter

Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S
Christoffer Hæstad er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Christoffer Hæstad

En OK lege

Har vært grei og vennlig, men virker litt lite interessert i pasienten. Mulig han er klar for andre oppgaver?

Styr unna

Møtte denne legen i en meget vanskelig situsjon, og ble da møtt med kommentarer som om jeg selv var skyld i situasonen, og at det var opp til meg selv å ordne opp i dette. Heldigvis er han ikke min fastlege, men møtte han på en annen helseinstitusjon, men håper aldri jeg møter han igjen 1

Grusom

Ble ikke tatt på alvor. Hadde en forklaring på alle mine symptomer som han baserte på seg selv og sine private opplevelser. Ikke faglig orientert. Fulgte ikke opp. Måtte selv kontakte legesenteret for å få resultatet av viktige prøver 3 uker etter de var tatt selv om de viste sykdom. Christofer Hæstad har heldigvis hatt permisjon i 1 år nå, og hans vikar Helene Thomassen har vært helt fantastisk. Synd for Lund legesenter at de mister henne og får tilbake Hæstad.

En bra lege og bra person.

Jeg og min familie har gått til Hæstad i snart to år nå, og vi har alltid opplevd han som imøtekommende, intellektuell, og ikke minst omtenksom som person.

Han tar seg som oftest god tid, tar oss på alvor og finner gode tiltak.

Vår sønn har vært jevnlig innom, og fått en utmerket oppfølging og vi føler at han bryr seg om oss.

Hæstad får top score hos oss, men legekontoret er trangt, litt utrivelig og har en veldig trang liten heis.

Kjempe skuffet

Jeg har erfaring med hans vikar.
Da jeg kommet første gang på legekontor, legen spurte ikke om hva er årsak eller hva jeg plager meg, men ho så at jeg er ,,utlending,, og spurte meg om jeg har MRSA-SCREENING og det analyse for noe bakterie. Jeg hadde følelse at jeg er ikke velkommen og at jeg er skittent. Helle tida legen sikket på datamaskin og skrevet noe. Da ho var ferdig til å skrive jeg fortalte til henne hva jeg plager med og hun tatt blodprøven. Resultatene mine var dårlige og ho sa at jeg skal redusere halv tablett og det gjørde jeg. Men det gjørde ikke bedre. Så jeg prøvde å ta kontakt med henne og ho var ikke på jobb den dagen. Men de på kontore sa at ho skal ringe til meg. Men ho gjør det ikke. Så prøvde jeg igjen å ta kontakt med dem men jeg fikk ikke svar!!! Jeg anbefaler ikke denne legen, heller den legekontor. De fleste er utålmodige, hører ikke på deg og ser ikke deg. Alt i alt anbefaler ikke!!