Sari Hillevi Høgfeldt

Barstølveien 34 4636 Kristiansand S
Sari Hillevi Høgfeldt er en av 86 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Sari Hillevi Høgfeldt

Kunnskapsrik og ærlig

Sari er fastlege til meg og mine foreldre, henne har jeg hatt siden jeg var barn. Strålende fornøyd med Sari, hun er ærlig og tar symptomer seriøst. Husker som regel sykdommen. Anbefaler å ta med en liste over ting du vil ta opp i timen hennes da hun sjeldent er interessert i koseprat og går rett på sak. Er som regel litt forsinkelser når man skal ha time hos henne da hun har full pasientliste, og kan gå litt fort i svingene,. Men alt i alt en super lege. Litt ventetid når man dukker opp til timen.

Dyktig og effektiv

Har gått til Sari i 3 år, hun er fastlege for både meg og barnet mitt.
Opplever henne som saklig og dyktig, og at hun tar symptomer seriøst. Hun er nok ikke den som tar seg tid til å koseprate, men det har jeg heller ikke behov for. Det jeg trenger er en lege som hører hva jeg har å si, og som deretter kan veilede, henvise eller berolige, alt avhengig av situasjon.
Hun er i tillegg en veldig dyktig fastlege for barnet mitt, som har noen ekstra utfordringer og får oppfølging fra flere instanser. Tar bekymringer på alvor, men er flink til å opplyse i de tilfeller hvor bekymringen kanskje ikke er så berettiget.

I tillegg vil jeg rette skryt til sekretærene på legesenteret - der er det alltid respekt å få, selv om de har det travelt, og når barnet skal ta blodprøver er de veldig flinke.

Pluss i margen for at det er lett å få time - har sjelden opplevd lang ventetid.

Direkte og lite tilstede i samtalen

Fra denne legen kommer beskjeder rett fra leveren, uten noe filter. Hadde henne som fastlege i 4 år, kun fordi jeg sjelden gikk til legen på det tidspunktet. Hun fremstod lite interessert og lite empatisk dessverre. Var veldig glad for å bytte fastlege da jeg flyttet. Fraråder henne på det sterkeste!

Veldig flink

Jeg syns Sari er fantastisk. Forståelsesfull og faglig dyktig. Har masse empati og er personlig i samtalen. Henviser raskt.

God, empatisk og seriøs.

Kanskje ikke den som innbyr mest til småpludring om løst og fast, men det er noe av det jeg setter pris på ved henne. Hun er rett på sak, men ikke uten glimt i øyet. Jeg liker henne rett og slett veldig godt og føler at jeg kan stole på henne. Hun er faglig dyktig, og nøler ikke med henvisning til spesialist hvis det er nødvendig. Hun følger opp og tar kontakt hvis det er nødvendig. Jeg føler meg absolutt sett og at hun bryr seg om meg og mine. Kort ventetid på time er også et pluss, i tillegg til hyggelig personale og god atmosfære på legesenteret.