Sari Hillevi Høgfeldt

Allmennlegespesialist, barnelege og fastlege

• Allmennmedisin
  • Barnesykdommer

Autorisasjon (1994)

Sørlandsparken legesenter Telefonnummer38 04 88 8838 04 88 ...
barstølveien 34 4636 Kristiansand S
Sari Hillevi Høgfeldt er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Sari Hillevi Høgfeldt

Forståelsesfull og trygg

Sari har vært min fastlege i flere år, og hjulpet meg og mine barn med flere ulike utfordringer. Hun er trygg og forståelsesfull, og ikke redd for å henvise videre ved behov for det.

Veldig fornøyd!

Vi (jeg, min mann og våre barn) har hatt Sari som fastlege 2003. Det var en tilfeldighet at jeg fikk time hos henne til min datter som da var syk, som min fastlege den gangen ikke tok på alvor. Jeg googlet litt og kom frem til en lege som var spesialist på barnesykdommer, og hun jobbet den gangen på Omnia Senteret i Tollbodgata.
Hun tok oss seriøst fra vi kom inn døra, henviste oss her og der, og hadde et genuint ønske om at vi skulle finne ut hva som feilte datteren vår. Jeg ble så imponert at vi alle valgte henne som fastlege.
Hun liker konstruktiv informasjon mht. diagnose da hun selv er oppgaveorientert (ønsker å hjelpe og kommer raskt til løsning/konklusjon/veiledning) og har dårlig tid. Det passer oss helt perfekt, vi er der for å få hjelp og det får vi 100 % garantert hver gang. Har prøvd å flytte til annen lege som er nærmere der vi bor, men har valgt å flytte tilbake igjen etter et avskrekkende møte med ny lege som andre anbefalte meg. Sari er gull verd, og de som jobber på legekontoret fortjener all ros for måten de møter menneskene på. Anbefales!

Dyktig og behagelig.

Dyktig og behagelig lege jeg føler meg trygg hos. Man trenger ikke å fortelle så mye før hun ser hele bildet.

Kunnskapsrik og ærlig

Sari er fastlege til meg og mine foreldre, henne har jeg hatt siden jeg var barn. Strålende fornøyd med Sari, hun er ærlig og tar symptomer seriøst. Husker som regel sykdommen. Anbefaler å ta med en liste over ting du vil ta opp i timen hennes da hun sjeldent er interessert i koseprat og går rett på sak. Er som regel litt forsinkelser når man skal ha time hos henne da hun har full pasientliste, og kan gå litt fort i svingene,. Men alt i alt en super lege. Litt ventetid når man dukker opp til timen.

Dyktig og effektiv

Har gått til Sari i 3 år, hun er fastlege for både meg og barnet mitt.
Opplever henne som saklig og dyktig, og at hun tar symptomer seriøst. Hun er nok ikke den som tar seg tid til å koseprate, men det har jeg heller ikke behov for. Det jeg trenger er en lege som hører hva jeg har å si, og som deretter kan veilede, henvise eller berolige, alt avhengig av situasjon.
Hun er i tillegg en veldig dyktig fastlege for barnet mitt, som har noen ekstra utfordringer og får oppfølging fra flere instanser. Tar bekymringer på alvor, men er flink til å opplyse i de tilfeller hvor bekymringen kanskje ikke er så berettiget.

I tillegg vil jeg rette skryt til sekretærene på legesenteret - der er det alltid respekt å få, selv om de har det travelt, og når barnet skal ta blodprøver er de veldig flinke.

Pluss i margen for at det er lett å få time - har sjelden opplevd lang ventetid.