Sari Hillevi Høgfeldt

Allmennlegespesialist, barnelege og fastlege

• Allmennmedisin
  • Barnesykdommer

Autorisasjon (1994)

Sørlandsparken legesenter Telefonnummer38 04 88 8838 04 88 ...
barstølveien 34 4636 Kristiansand S
Sari Hillevi Høgfeldt er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Sari Hillevi Høgfeldt

Direkte og lite tilstede i samtalen

Fra denne legen kommer beskjeder rett fra leveren, uten noe filter. Hadde henne som fastlege i 4 år, kun fordi jeg sjelden gikk til legen på det tidspunktet. Hun fremstod lite interessert og lite empatisk dessverre. Var veldig glad for å bytte fastlege da jeg flyttet. Fraråder henne på det sterkeste!

Veldig flink

Jeg syns Sari er fantastisk. Forståelsesfull og faglig dyktig. Har masse empati og er personlig i samtalen. Henviser raskt.

God, empatisk og seriøs.

Kanskje ikke den som innbyr mest til småpludring om løst og fast, men det er noe av det jeg setter pris på ved henne. Hun er rett på sak, men ikke uten glimt i øyet. Jeg liker henne rett og slett veldig godt og føler at jeg kan stole på henne. Hun er faglig dyktig, og nøler ikke med henvisning til spesialist hvis det er nødvendig. Hun følger opp og tar kontakt hvis det er nødvendig. Jeg føler meg absolutt sett og at hun bryr seg om meg og mine. Kort ventetid på time er også et pluss, i tillegg til hyggelig personale og god atmosfære på legesenteret.

Litt distré

Har fått god hjelp av Sari, både megselv og barna. Men hun er litt distrè, og man må passe på selv om alt som skal gjøres blir gjort. Hender det er feil i resepter og henvisninger. Men stort sett flink til å ta ting på alvor, og får ting gjort.

Overfladisk

Kort ventetid, forståelsesfulle legesekretærer. Men, i forhold til legen måtte jeg selv be om nødvendige henvisninger til spesialister da barnet mitt hadde hatt symptomer gjennom lang tid. Annet fagpersonell måtte kontakte henne for å forstå alvoret i situasjonen.