Sari Hillevi Høgfeldt

Allmennlegespesialist, barnelege og fastlege

• Allmennmedisin
  • Barnesykdommer

Autorisasjon (1994)

Sørlandsparken legesenter Telefonnummer38 04 88 8838 04 88 ...
barstølveien 34 4636 Kristiansand S
Sari Hillevi Høgfeldt er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Sari Hillevi Høgfeldt

Faglig dyktig og forståelsesfull lege

En veldig forståelsesfull lege som gjør alt for at du skal komme videre med det som måtte plage deg. Har hatt henne i 10 år og fått profesjonell oppfølging av hele familien når enn vi måtte oppsøke henne på legesentret i Sørlandsparken.

Henviser raskt til spesialist om det er behov.

Veldig dyktig.

Sari er først og fremst faglig dyktig. Hun er også veldig effektiv. Hun er også flink til å henvise videre og få ballen til å rulle mtp videre behandling. Hun er ryddig (Kontoret er alltid strøkent!) og det er sjeldent problem å få time hos henne på kort varsel.

Trives man best med en lege som man kan prate med om været og følelser og tanker og sånt, tror jeg kanskje ikke Sari vil være den rette legen. -Ikke fordi hun ikke har empati til det, men fordi hun ikke er så veldig opptatt av "småsnakk", hun vil gjerne rett på sak med en gang man har foten innenfor døren.

Mitt tips til alle dere som søker ny fastlege er følgene: Ta for deg de legene du er mest intr. i (lokasjon, kjønn, utdannelse etc) ring legekontorene deres og snakk med lege sekretærene. Forklar at du er intr. i ny fastlege og be dem si noen positive ting om legen. Spørr også om hva som eventuelt er "negativt". De fleste legesekretærer er veldig ærlige!

Jeg gjorde dette da jeg valgte Sari, og visste derfor hva jeg gikk til. Hun var ganske sånn som jeg hadde blitt fortalt. Ingen særlige overraskelser der. Jeg har fått glimrende oppfølging gjennom 3 graviditeter, og barna mine har i Sari en usedvanelig dyktig barnelege som både sykehus og helsestasjoner i kr.sand området kjenner navnet til.

En dyktig lege

Har brukt henne som lege i over ti år nå og er godt fornøyd med henne. Har alltid blitt tatt på alvor og har blitt sendt raskt videre de ganger det har vært behov for ekstra utredning. Service innstilt og hyggelig.

uinteressert

Lytter ikke til hva jeg faktisk sier. På meg virker det som om hun ikke helt tror at det jeg forteller er riktig. Avvisende og med lite kunnskaper om min sykdom. Mye rot og feil i henvisninger og resepter. Må alltid dobbelsjekke at papirene jeg får med fra henne stemmer.

God, lyttende lege

Synes hun er en profesjonell og dyktig lege. Jeg føler jeg blir tatt på alvor og at hun lytter til det jeg har å si. Hun er rask til å henvise til andre spesialister når hun føler det trengs. Jeg føler jeg blir godt tatt vare på, og at hun ser meg som enkeltperson, ikke bare som ett navn på pasientlisten.