Tore Høyem

Søgne Legesenter

1983

Søgne Legesenter Telefonnummer38 05 39 4038 05 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusveien 7 4640 Søgne
Tore Høyem er en av 15 fastleger i Søgne

Siste vurderinger av Tore Høyem

Flink og kunnskapsrik lege

Tar seg alltid tid. Med en slik flink lege får en finne seg i at det alltid er forsinkelse. Om han ikke er tilgjengelig i telefontider kan du alltid regne med at han ringer deg opp igjen. MEN servicen ved Søgne Legesenter er ikke så bra. Svært vanskelig å komme gjennom pr telefon. Positivt med Sms og helserespons

ikke god lege

jeg brukte denne legen ca 3mnd da byttet jeg tvert.det var ingen god lege for meg.jeg prøvde å forklare ting men lite forståelse.

Har hatt han som fastlege så lenge jeg kan huske, absolutt å anbefale.

Jeg har hatt han som fastlege så lenge jeg kan huske og må si at han absolut er å anbefale. Tar seg alltid god tid, og det føles aldri som at han prøver å bli ferdig med deg fortest mulig. Merk dog at han ofte kan være litt forsinket, men dette gjør ingenting. Han sitter ofte med hendene på tastaturet og øynene på skjermen, men han lytter samtidig bra og får med seg hva som sies, så dette er absolutt heller ikke et problem. Skal noe forklares så vender han sin fulle oppmerksomhet mot deg.

Han forklarer symtomer og sykdommer på en dekkende, men også lett forståelig måte, noe som er utrolig bra evne. Han er også flink til å sende deg videre til spesialist hvis det er noen som ligger utenfor hans kompetansefelt.

Hvis det ikke er noe som haster kan det noen uker for å få time, men dette er selvfølgelig ikke uten grunn. Er det noe som har hastet har det aldri vært et problem å få time raskt. Jeg har aldri hatt noe komplekts eller alvorlig sykdombilde, men som allmennlege har han tjent meg utrolig bra. Anbefales på det sterkeste.

Min dårligste fastlege

Jeg valgte Tore Høyem basert på gode tilbakemeldinger her på denne siden, jeg sitter imidlertid igjen undrende til hvordan jeg kan ha en helt motsatt opplevelse enn de tre andre som har gitt en vurdering her. Jeg har hatt Tore som fastlege i litt over et halvt år, og har etter hver legetime tenkt at han bare har hatt en dårlig dag. I dag bestemte jeg meg for at nok er nok.

Jeg har aldri tidligere hatt en fastlege som fremstår så arrogant. Han sitter mesteparten av tiden med fokus rettet mot dataskjermen, hvorpå jeg blir ignorert når jeg forsøker å stille spørsmål. Når jeg omsider får oppmerksomheten hans, så får jeg ikke engang forklart hvorfor jeg er der uten å bli avbrutt. Jeg blir ikke fulgt opp, og blir ikke trodd når jeg sier at jeg går med kraftige ryggsmerter. Når jeg bestiller en legetime så er det ventetid på 3-4 uker, når man i tillegg sitter mer enn en time over tiden på venteværelset hver gang, så skulle man tro at han ville ha utvist mer ydmykhet. Han fremstår dessverre generelt arrogant og nedlatende.

Jeg kan på ingen måte anbefale Tore videre.

Fantastisk dyktig lege som aldri gir opp

Flott lege med glimt i øyet.
Stor faglig dyktighet.
Kommer du til denne legen med noe som han ikke kan lege selv i løpet av kort tid, da sender han deg videre til den som er ekspert på akkurat det som er ditt problem. Han gir deg aldri opp og undersøker alle muligheter du har for behandling for din sykdom.
Intelligent også på det sosiale nivået. Enkel å snakke med og fantastisk til å forklare deg om alt innenfor ditt problem og sykdom.
Anbefales.