Inge Jørandli

Kvadraturen Legesenter Mann, 60 år

Autorisert1988
Ledige plasser 15 av 1495
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kvadraturen Legesenter

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Inge Jørandli er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Inge Jørandli

Anbefales IKKE!!

Ikke la deg lure.
Første gang jeg hørte om konsultasjonen min mormor hadde, tenkte jeg kanskje du var flink, eller bare litt rar.

Mistet all respekt for deg, da du velger å ikke høre på pårørende. Ikke gjør du de siste månedene til en gammel dame uverdig å leve, men du sliter også pårørende ut!

Hadde satt pris på at du ikke sa dårlige vitser eller begynte å snakke om noe helt annet.

Det hadde vært hyggelig om du hørte på pasienten. Det hadde vært hyggelig om du valgte å respektere pasienten. Det hadde vært hyggelig om du ikke svarer på forespørsler med store bokstaver og utropstegn.

Anbefales ikke

Jeg har hatt denne legen i flere år nå, og burde byttet for lenge siden. Er ikke ofte hos legen, og har latt det gå at jeg ikke har følt meg sett eller hørt tidligere. Sist gang jeg var hos han ble dråpen som fikk det til å flyte over. Roper bare opp navnet mitt på venterommet (bak en vegg), setter seg ned ved Pcen, og har svært lite øyekontakt. Knoter mye med Pcen under konsultasjonen, og virker veldig lite interessert i å høre på det jeg har å si. Føler han bagatelliserer "problemene" mine, og avfeier meg og mine forsøk på å forklare hvordan ståa er. Får inntrykk av at han mener alt er bra, så lenge blodprøvene er normale. Kommer med dårlige spøker og vitser når jeg er i en sårbar situasjon. Jeg går IKKE til lege, med mindre jeg MÅ, og da er det lite hyggelig å føle at man ikke blir trodd eller ivaretatt. Tar lang tid å få svar på SMS-tjenesten deres, og får aldri tak i han på telefon. (Han har avsatt telefontid). Sist jeg kom ut derfra, var jeg ufattelig sliten, og veldig frustrert. I tillegg fikk jeg en "diagnose" på sykemelding som jeg overhode ikke kjenner meg igjen i. Han opplyste meg ikke om hva han skrev der - det så jeg ikke før jeg hadde gått derfra. Anbefaler absolutt ikke denne legen. Jeg kommer selv til å bytte snarest! Nok er nok...

Fantastisk flink og klok lege

Har brukt ham som lege i 20 år. Han er lege til hele familien, og møter oss like bra alle sammen. Han har en egen evne til å se helhetsbilde, og viser sympati når det røyner på. Han tar seg tid, lytter, og får meg alltid til å føle meg bedre..

Dyktig og empatisk lege

Inge er en dyktig og empatisk lege som tar seg tid til å høre på hva du har å si. Han tar deg på alvor og sender deg videre dersom han ikke har nok kompetanse til å hjelpe deg. Veldig fornøyd!

Dyktig lege

Har hatt ham som fastlege i mange år. Veldig fornøyd. Har aldri fått høre at jeg skal vente og se to uker og komme tilbake hvis det ikke bedrer seg. Tar tak i problemet med en gang eller sender videre til spesialist hvis han ikke kan fikse det. Lett å prate med og medmenneskelig. Av og til lang forsinkelse men når jeg først kommer inn merker jeg ikke noe stress eller hastverk. Før var det lang ventetid på telefon til kontoret men føler det er blitt bedre.