Inge Jørandli

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Inge Jørandli er en av 78 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Inge Jørandli

Trygg og kunnskaprik

En imøtekommende lege og meget dyktig.Tar pasienten på alvor.Egenskap tar seg alltid god tid med pasienten. Følger deg alltid opp.
Kan anbefales på det sterkeste.

Grusom.

Jeg opplevde Jørandli som bagatelliserende, usympatisk, og rett og slett frekk.
Overhode ikke flink med barn, og som resultat av dette sitter min datter nå igjen med en skrekk for å gå til lege.
Som lege er det ekstremt viktig å kjenne sine egne begrensninger. Ikke synse frem en diagnose, men henvise videre til spesialist vurdering. Dette ble gjort altfor sent i vårt tilfelle, og da pga. vi krevde det.

Meget spesiell lege

Lite høflig. Blir ofte meget sint. Trodde jeg kom til en bra lege, men ble svært skuffet. Glemmer ofte - både når det f.eks. gjelder medisiner, henvisninger osv. Er mer opptatt av seg sjøl enn å lytte til pasientens problemer. Vanskelig for å erkjenne sine egne feil. Virket som seriøs lege den første tid, men hadde jeg visst hva jeg gikk til etter hvert, hadde jeg aldri valgt denne legen.

Veldig fornøyd

Jørandli har vært en fantastisk person for meg. Har opplevd mye rart oppi igjennom og blir alltid tatt på alvor. Han har lyttet til meg, fulgt opp situasjonen min, og er på hugget med en gang det er et problem. Jeg får med meg skriv hjem som forklarer nærmere det som evnt. feiler meg. Han er medmenneskelig, og jeg føler jeg prater med " en venn ". Kan absolutt IKKE kjenne meg igjen i det flere har skrevet på siden her, og har anbefalt denne legen videre ved flere anledninger. Litt forsinkelser er det, men det for meg betyr bare at han tar seg god tid til pasientene sine. Anbefales varmt!

DYKTIG

Dyktig og efectiv. Bruker god tid på pasient og gir gode råd. Når jeg følger hans råd, merker/ kjenner jeg positive forandringer i min helse/kropp.