Rasmus Overgaard Ladefoged

Autorisasjon (2005)

Sør Arena Legesenter DA Telefonnummer38 12 30 2038 12 30 ...
Stadionveien 21 4632 Kristiansand S
Rasmus Overgaard Ladefoged er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Rasmus Overgaard Ladefoged

Doktor

Damn best doc in town.
Kan kun anbefale denne super hyggelige mand.
Har besøgt klinikken et par gange, og er super tilfreds med dette sted, kan kun anbefale andre til at vælge denne doktor.
Kan kun sige, at her får man en super behandlning, og tid til at høre på en.

Hjelpsom og trygg

Har hatt Rasmus som fastlege i to år, og er strålende fornøyd. Jeg har hatt behov for en god del hjelp de siste årene, og Rasmus stiller alltid opp, han finner tid til meg, og hjelper meg.
Jeg stoler på rådene han gir meg, og føler meg alltid hørt.
Stor kontrast fra min forrige fastlege som var ganske fraværende. Anbefaler Rasmus på det sterkeste.

Ser hele mennesket

Utrolig dyktig og dedikert lege. Har vært min fastlege i 8 år. Han ser pasienten og er flink til å lytte. Har ofte gode løsninger og forslag. Anbefales på det varmeste.

Beste legen!

Fantastisk lege og medmenneske. Kan anbefales på det sterkeste. Lytter på det man har å si. Kommer etter det med råd og veiledning. Føles som man blir hørt. Føles trygt å ha en sånn fastlege. Mektig imponert.

Trygg og svært kompetent

Har hatt Rasmus siden han begynte på Kvadraturen legesenter og tok over for min tidligere fastlege.

Jeg har en rekke legebesøk bak meg ifm. vektnedgang, kreft i familien, allergier, stress, gallestein og begynnende magesår. Ila. de siste årene er frikort 1 og 2 oppnådd allerede i februar.

Jeg føler også for å nyansere bildet, men nå til de som kommer med negative tilbakemeldinger.

Rasmus vant fra første øyeblikk min tillitt. Han pakker ikke inn ting, men sier det som det er. Hver gang jeg kommer håndhilser han. Han er flink til å lytte og flink til å følge meg opp. At enkelte plager eller smerter bare må leves med har jeg i dag ikke problemer med å forstå. At jeg ikke kan få imovane hver gang jeg selv føler jeg trenger det, men heller må satse på psykomotorisk fysioterapi som kan ta år, er også helt greit. Alt i livet har ikke en «quick fix».

Ved flere anledninger har legevaktens turnusleger gitt meg en diagnose og medisiner for dette, også etter to turer med ambulansen og konsultasjon med sykehuset. De tok feil. Det tok Rasmus to minutter å avdekke hva det var, og en ultralyd senere var gallestein og tilhørende anfall konstatert.

Jeg opplever Rasmus som en høyt kompetent lege, som så langt aldri har tatt feil når det kommer til meg og min familie. Jeg har anbefalt han til flere. Noen har opplevd han som i overkant direkte, men jeg vil heller ha en lege som sier ting som det er, enn alle de som bare skriver ut medisiner for å løse problemet der og da fremfor å tenke langsiktig. Dessuten er det bare å be om en forklaring hvis du er uenig, så får du det. Stiller jeg spørsmål om noe, opplever jeg alltid at han tar seg tid til å forklare meg, slik at jeg forstår hvorfor ting er som de er.

Anbefaler Rasmus på det varmeste!