Roman Fedorov

Autorisasjon (2014)

Roman Fedorov er en av 27 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Roman Fedorov

Enestående lege!

Kan trygt anbefale denne legen. Han er helt rå på kunnskap! Her blir du møtt med respekt og han ser og forstår deg på en god måte. Han tar seg god tid og er grundig. De som er heldig å ha denne legen blir virkelig ivaretatt.

En god og dyktig mann

En empatisk og dyktig lege. Tar seg god tid, bryr seg og følger opp. Den beste legen jeg har hatt. Anbefales!

Empatisk og faglig dyktig

Federov var lege både for meg, barna mine og en pårørende jeg fulgte opp i flere år, og har fulgt oss ganske tett. Vi har fått god hjelp og støtte de årene han har vært vår fastlege, og han har tatt seg tid tim å lytte og forklare. Hans empati, forståelse, kunnskap og genuine interesse i pasientene er enestående. Alle skulle hatt en fastlege som han! Føler meg priviligert som har hatt han som fastlege i en svært utfordrende tid i livet for familien.

Flink, kunnskapsrik og flink til forklare

Trolig det best lege jeg noen gang har hatt! Han alltid bruker god tid til å forklare hva er galt slik at jeg forstår! Alltid hygelig og imøtekommende.

Trykk og kunnskapsrik

Legen er omsorgsfull og har mye erfaringer i feltet.
Han viser empati og bryr seg om pasienten. Han er god lytter og flink med pasientens oppfølgingen.