Nargis Masood

Peer Gynts vei 86 1530 Moss
Nargis Masood er en av 38 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Nargis Masood

Betalt for mye

Jeg skulle pga graviditet ha blåresept, dermed betale kun 80 kr for noen medisiner som jeg har betalt 310 kr for. Dette har jeg nå betalt ca 2000 - 3000 kr ekstra for på ett pr.

Hadde ikke en apoteker sagt noe så hadde jeg aldri blitt gjort oppmerksom på dette, men siden det har gått 6 mnd fra siste kjøp så får jeg ikke refundert pengene fra helfo heller.

Faglig dyktig og omsorgsfull lege

En lege som er oppriktig opptatt av sine pasienter! Tar seg tid og er grundig i sine undersøkelser! Legen oppleves som svært dyktig fagperson.

Lite interessert i pasienten

Dessverre sluttet Dr. Nore, som det var lett å holde en dialog med. Denne legen virker totalt uinteressert. Veldig skuffet etter første møtet. Svarer heller ikke på reseptforespørsler. Og å ringe kontoret har blitt helt umulig, da man stort sett treffer noen som sitter eksternt. Er ekstremt skuffet over hele kontoret. Det var et kjempefint legekontoret før, da Dr. Stokke, og senere Dr. Nore var der. Jeg har satt meg på venteliste et annet sted, da livssituasjonen min krever en lege som er til stede for pasienten.