Nargis Masood Khan

Autorisasjon (2014)

Nargis Masood Khan er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nargis Masood Khan

Ikke tar hensyn til pasienten i det hele

Har vært hos legeren to ganger og hørt masse ganger at hun bare jobbe et rammeverk.
Det vil si at hun tok ikke hensyn til meg som person men fokuserte på de symptomene

Oslos beste lege

Jeg er veldig godt fornøyd med min nye lege. Hun tar tak i ting. Har sendt meg til MR undersøkelse og til nevrolog. Og hun hjelper meg med nedtrapping av en type avhengighetsskapende medisin. (Sobril) Hun er en virkelig dyktig lege!

VERSTE LEGEN!!! Anbefales ikke!!!!!!!

Verste legen. Aldri får kontakt, gir ikke tilbakemelding hvis hun avbestiller time, alltid har vikar som er forferdelig! Og alltid bestilte jeg time for mitt barn som er 3 år gammel. I august, hadde hun vikar, som brukte ei uke til å ringe oss tilbake og det hastet. Etterpå bestilte jeg time, kom på kontoret, legene flyttet seg på helt annet stedet og ingen ga meg beskjed om det. Kjørte jeg fort til det andre stedet og de på resepsjonen sa meg at legen jobber ikke denne dagen. Igjen har jeg ikke fått beskjed. Og nå igjen vikar som sa at hun har henviste oss til spesialisten, og hun har ikke gjorde det. Jeg ringte og ga beskjed at hun ringer meg tilbake, hun har ikke gjorde det i to dager per nå!!!! Gjelder igjen for barn som er 3 år!!!!!! Forferdelig erfaring med denne legen og Ditt legekontor i Moss!!!!!!!! Anbefales ikke !!!!!!!!!

Trygg, dyktig og omsorgsfull

Jeg ble fulgt opp nøye iforhold til min sammensatte sykdomsproblematikk. Opplever legen som veldig nøye, tar meg og min sykdoms opplevelse alvorlig. Jeg føler meg veldig ivaretatt , er veldig fornøyd! Hun lytter og gir meg som pasient, god tid.Har ikke opplevd noe ventetid eller vanskeligheter rundt timebestilling. Denne legen anbefales på det sterkeste…!

Uinteressert

Det er for lang ventetid. Man har bestilt time og satt av tid, legene må også holde tiden.
Denne legen glemte at pasienten ventet på svar fra henne.
2 timer med venting er for mye