Nargis Masood Khan

Fastlege
Kvinne, 49 år

Godkjenning

Autorisasjon (2014)

Ledige plasser

17 av 1200

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Nargis Masood Khan er en av 613 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(37)
37 vurderinger
Tilgjengelighet
(30)
30 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(32)
32 vurderinger
Service
(25)
25 vurderinger

Siste vurderinger av Nargis Masood Khan

Exceptionally Skilled, Compassionate, and Professionally Attuned

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

I was impressed by her clinical precision and ability to quickly identify key psychological symptoms during a short consultation. Her diagnostic insight reflects a high level of medical expertise.

She also showed remarkable empathy and calm, which made me feel safe and respected throughout.

Her awareness of mental health in occupational settings demonstrates exceptional professionalism. I feel truly fortunate to have her as my GP.

Bruker ikke tiden sin

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Bryr seg mest om å bli ferdig kjapt med timen, virker som henne haster med alle spørsmål og tar ingen omsorg til følelser.

Mangel på kommunikasjon

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Er respektløs og vet ikke hvordan man skal kommunisere med pasienter på en god og respektfull måte. Hun lytter ikke på problemet, og prøver bare å bli ferdig så fort som mulig. Anbefales ikke å ha henne som din lege.

Nargis er en lege uten sympati

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Ikke bruk tiden hos Nargis. Møt ikke henne med forståelse og sympati som lege. Er glad hun er ikke min lege lenger. Hun la på telefonrøre uten å høre hva har å si. Men faktura får man fra henne ganske raskt i postkassen.

Lite empatisk - dårlig lytter

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Legen lytter ikke til pasientens behov. Lar ikke pasienten prate ferdig før hun konkluderer med ting helt uten videre. Pasientens behov blir ikke tatt hensyn til.
I tillegg er legen alltid forsinket til timene sine. Noe ventetid er ikke unormalt hos legen, men denne legen er konstant forsinket. Kommer alltid med ulike unnskyldninger hver time.
Er også frekk og kald i svarene hennes.

Vis flere...