Nargis Masood Khan

Peer Gynts vei 86 1530 Moss
Nargis Masood Khan er en av 46 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Nargis Masood Khan

Trygt å gå til Nargis Masood

Føler meg sett og hørt. Siste gang jeg var hos legen tok jeg en del blodprøver. Det som jeg opplevde som veldig fint var hun satte av tid for ringe meg etter en uke og gi meg svar på prøvene.

Not very capable

Im not sure if she really understands my main problems.
I didnt get my health issues solved.
Not clear communication - she did the minimum instead of the maximum for the patient.

Trygg og imøtekommende

Tar seg tid, lytter og forstår. Undersøker og følger opp! Da min datter var syk fikk vi svært god oppfølging. Lett å snakke med, tar pasienten på alvor.

manglende omsorg og respekt

veldig dårlig informasjon på telefon og lite tilgjengelig. De viser ikke noe respekt til pasienter. Jeg ble kastet ut av klinikken og både resepsjonisten og legen selv kjeftet på meg flere ganger at jeg måtte gå ut av klinikken fordi jeg hadde ikke bestilt time på forhånd. Det var verste jeg har opplevd på en offentlig kontor. lege kontor skal være en eksempel på respekt, tillitt og omsorg. Jeg ble sjokkert hvordan de behandle et menneske i nød.

Trygg og kunskapsrik

Er veldig fornøyd. Kort ventetid. veldig bra fastlege. Har flyttet til Sverige, men velger å beholde fastlegeordningen i Norge så lenge jeg har krav på det (tror det er 3 år).