Nargis Masood Khan

Autorisasjon (2014)

Nargis Masood Khan er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nargis Masood Khan

Beste legen på Furuset Legesenter

Snill og forståelsesfull., møter pasientene sine åpne armer med ett nydelig smil. Følger opp sine pasienter nøye. Forstår hva slag problemer pasientene har.. Meget fornøyd med henne. Vil bare ha henne som min fastlege.

Uinteressert og følger ikke opp

Dessverre fungerer ikke denne legen for meg.
Det er vanskelig å komme igjennom over telefon.
Tatt opp til 6 uker å få respons på fornyelse av resept via helsenorge.
Får beskjed om å bestille time for å fornye resepter, selv etter journal og medisinliste er oversendt.
Når de har skrevet ut resepter opplevde jeg å få endret dosering og legemiddel ved 2 anledninger.
Når jeg gjorde legen oppmerksom på feilen, fikk jeg beskjed om å bestille time dersom jeg ønsket å endre dose.
I timer med legen virker hun uinteressert og jeg får følelsen av at hun ikke har tid.

Missfornøyd

Lite anerkjennelse av meg som person, opplever at hun ikke lytter eller er opptatt av å skape en tillitsfull relasjon som fastlege. Får nestem hver gang en følelse at hun ikke har tid og vil ha meg raskest mulig ut av kontoret. Stort sett svært dårlig opplevelse av å komme til konsultasjon.

Absolutt ikke fornøyd

Har vært her 3 ganger for å gjøre noe jeg kunne gjort på allerede første besøket. Første gang møtte jeg vikaren som ikke kunne hjelpe meg. Andre gang ble det bestilt time for nytt besøk. Bestilte dobbelttime for hun sa det kom til å trenge en dobbelttime. Jeg kommer til tredje time og hun er forsinket til jobb (jeg har første timen den dagen). Alle kan være forsinka, det er lov, men da kan man beklage seg. Timen min avbrytes halvveis og hun sier hun ikke har tid til resten og at jeg må tilbake neste uke. Noe jeg kunne gjort på en time har jeg nå fått minst 4 timer til, og det blir sikkert enda flere. Føler ikke at min tid blir respektert i det hele tatt, og at hun kun ønsker flest mulige timer.

Anbefales ikke

Prøvde å booke time hos denne fastlegen pr. telefon. Det gikk ikke. Sendte så melding via nett, hvor jeg da fikk beskjed om å kontakte resepsjonen for å bestille time. Jeg svarte tilbake at jeg allerede hadde prøvd det og jeg fikk ikke kommet gjennom noen av gangene. Fikk ny melding med åpningstidene (noe jeg allerede visste). Legen var da så frekk at hun tok seg betalt for begge meldingene med opplysninger. Da jeg ringte kontoret (og for en gangs skyld kom gjennom) så møtte jeg på den mest utrivelige stemmen noensinne. Jeg var vennlig og spurte om hun kunne hjelpe meg å få kontakt med min fastlege for her var det nok skjedd en misforståelse og jeg ville ikke betale regningen før jeg var sikker på hva det var. Stemmen ble bare ennå sintere og påsto jeg hadde sagt at jeg nektet og betale og dette var meldingen hun skulle gi legen. Nei hele kontoret og fastlegen var skikkelig utrivelig opplevelse. Byttet fastlege før jeg hadde fått møtt henne ansikt til ansikt.
Hadde det gått å gikk 0 stjerner så hadde det heller blitt det.

P.s: sliter du med din mentale psykiske helse så må du for all del ikke gå til denne legen.