Anders Svebakk Giske

Autorisasjon (2012)

Anders Svebakk Giske er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Anders Svebakk Giske

Den beste legen jeg har hatt

Anders er den beste legen jeg har hatt. Uansett om det gjelder fysiske eller psykiske lidelser, er han varm, imøtekommende, dyktig og ærlig. Hvis det ikke var for at jeg måtte flytte fra byen, hadde jeg ønsket å ha han som lege livet ut 😊

Dyktig lege

Denne legen har gode mellommenneskelige kvaliteter. Som pasient blir man lyttet til, og man føler seg trygg på at legens vurderinger er riktige.

Arrogant

Har hatt han som lege et par år, var utrolig fornøyd fram til jeg begynte å slite psykisk.
Han var veldig flink til å ta mine fysiske plager på alvor og lytte til hva jeg mente. Men når jeg begynte å slite psykisk fikk vi dårligere kommunikasjon og han mente blant annet at smertene jeg har hatt pga kronisk sykdom(som jeg har hatt i 15år!) var bare blitt værre pga psykisken min.

Trygg og lyttende

Hatt Anders som fastlege etter han overtok etter Kyrre og som vikarlege før det. Han er flink, hyggelig, imøtekommende og lyttende. Han" ser deg". Har bare positive opplevelser med min fastlege og håper jeg ikke mister han.

Meget kunnskapsrik

Anders er en fantastisk flink lege som jeg har hatt i noen år nu.
Det fine med Anders er at han alltid tar seg tid til og lytte og følelsen at han bryr seg om deg som pasient .