Christine Arentz

Christine Arentz er en av 9 fastleger i Flekkefjord

Siste vurderinger av Christine Arentz

Trygg og kunnskapsrik

Christine er fantastisk 🤩
Man blir sett og tatt på alvor, hun gir inntrykk av at hun alltid har god tid til meg som pasient. Anbefales!

Fantastisk, beste fastlege i hele verden

Verdens beste fastlege, den mest fantastiske, utrolige, forståelse fulle legen jeg noensinne har vært hos, og jeg har hatt mange (har vært flere da det har vært stor gjennomtrekk/leger har sluttet) hun lytter, er effektiv og henviser ved behov. En fantastisk lege som lytter og hjelper. Aldri møtt en så fantastisk lege. Håper hun blir for alltid. Anbefales på det sterkeste.

Trygg, sikker, effektiv

Christine er en trygg god lege. Hun tar deg seriøst, og gjør alt i sin makt for å prøve å hjelpe deg. Hun er rett og slett fantastisk

Fantastisk

Verdens beste fastlege, om hun er forsinket innimellom så gjør ikke det noe fordi når vi da kommer inn så får hun meg/oss til å føle at vi har god tid og lytter samtidig som hun alltid har et smil på lager. Christine har nok verdens største hjerte for pasientene sine og vi kommer alltid til å ha hun som fastlege ❤️

Grei

Grei lege. Men dårlig personal på kontoret. Frekke og uhøflige. For lang ventetid. Man må regne med at man bli syk lenge når man bruker de.