Christine Arentz

Tlf: 38 32 82 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Christine Arentz er en av 9 fastleger i Flekkefjord

Siste vurderinger av Christine Arentz

Grei

Grei lege. Men dårlig personal på kontoret. Frekke og uhøflige. For lang ventetid. Man må regne med at man bli syk lenge når man bruker de.

Menneskelig

Jeg begynte å bruke Christine etter anbefaling fra en hjelpepleier. Det er det lureste jeg noensinne har gjort! Christine har den egenskapen at hun er god til å lytte. Og etter hun har lyttet til problemene, kommer hun rolig og greit med løsninger på problemene mine. Hun er min fastlege, og jeg ønsker aldri å bytte. Humor har hun også, og hun er en mester til å leste når det er nok. Hun virker meget intelligent, og jeg hadde ikke blitt overrasket om hun innehar en meget høy IQ.

Ein dyktig og engasjert lege!

Christine Arentz er ein dyktig lege. Ho tek seg tid til å høyre på pasienten, og eg har følt meg sett og tatt på alvor av henne. Ho er empatisk, tek seg tid til å undersøke når ho er usikker, og henviser vidare når det er behov for det. Eg kan varmt anbefale henne som fastlege!

Suveren lege

Dette er den beste legen jeg har hatt. Hun ser deg, lytter til deg, og bruker god tid på deg. Kan absolutt anbefales.

Bør lære mer om kommunikasjon.

Denne legen har mye å lære vedrørende kommunikasjon. Snakket mer over hodet på meg til en tilstedeværende sykepleier enn til meg som var pasienten. Det blir helt feil og jeg følte meg oversett som pasient. Ville aldri hatt henne som fastlege.