Flekkefjord legesenter

Elvegaten 14 4400 Flekkefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Flekkefjord legesenter

Meget dyktig men tåler ikke mas

Lege: Stig Gøthesen Skrevet

Gøthesen er faglig meget dyktig og godt skolert. Han er ikke fremmed for å komme hjem til pasienten på sykebesøk. I det hele tatt så bryr han seg virkelig om pasientene sine. Det som kunne blitt bedre er at han har lett for å ha fokus kun på en av plagene dine hvis du har mange plager. Jeg har følt at han overser andre plager jeg har enn de han selv mener er viktigst. Og han tåler ikke at du maser på han. Ellers er han en meget, meget god fastlege.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Christine Arentz Skrevet

Christine er fantastisk 🤩
Man blir sett og tatt på alvor, hun gir inntrykk av at hun alltid har god tid til meg som pasient. Anbefales!

OK pluss

Lege: Håkon Dyrli Skrevet

Veldig greit ved kjente problem, men litt vinglete og uklar. Etter endt konsultasjon, har jeg flere ganger sittet hjemme etterpå og lurt på hva som egentlig ble utfallet/ løsningen. Får utskrevet resepter som normalt, ved kjente sykdommer, men litt mer reservert ved ukjente. Har en følelse av at smertepasienter ville blitt bedt om andre måter å tøyle smerten sin, enn å få utskrevet sine vanlige smertestillende. (Litt sånn «alle under en kam») Men er svært hyggelig og tilstede. Tenker nok at med litt mer erfaring, vil han utvide horisonten og komme seg. Både i trygghet, tydelighet og kunsten i å se behovet til hver enkelt.

Interessert og tilstede

Lege: Hanna Nuland Skrevet

En lege som ser pasienten og situasjonen. Veldig alltight å prate med og viser forståelse. Virker genuint opptatt av å løse helseutfordringene til pasienten. Har vært svært god på å holde kontakten. Ringer og sender melding som avtalt (det er ofte mangelvare syns jeg). Følger opp både sent og tidlig. En virkelig dedikert lege, som oppleves som trygg, ærlig og oppdatert. Er svært fornøyd, og kan trygt anbefales. En soleklar favoritt på senteret, og det er jammen ikke verst for en nykommer. Jeg har vært på dette senteret i mange år, og har kronisk sykdom- og er dermed en pasient som er ofte der. Jeg har hatt time hos alle legene på senteret, noen mange flere ganger. HN er virkelig blant de beste legene jeg har møtt.

Fantastisk, beste fastlege i hele verden

Lege: Christine Arentz Skrevet

Verdens beste fastlege, den mest fantastiske, utrolige, forståelse fulle legen jeg noensinne har vært hos, og jeg har hatt mange (har vært flere da det har vært stor gjennomtrekk/leger har sluttet) hun lytter, er effektiv og henviser ved behov. En fantastisk lege som lytter og hjelper. Aldri møtt en så fantastisk lege. Håper hun blir for alltid. Anbefales på det sterkeste.