Konstantin Abalakin

Autorisasjon (2014)

Konstantin Abalakin er en av 12 fastleger i Lyngdal

Siste vurderinger av Konstantin Abalakin

Unik lege med solid faglig kompetanse, lang praksis og flotte menneskelige egenskaper!

Vår familie ble kjent med Konstantin Abalakin, da han jobbet ved Stortorget Legesenter her på Hamar. Det finnes ikke en eneste pasient her på Hamar, som ikke er fornøyd med Konstantin! Vår familie har opplevd ham som en meget profesjonell, blid, observant, erfaren og positiv lege! Han har ensolid faglig kompetanse. Personlig, vurderer jeg ham, som den aller beste lege, som jeg har møtt. Og jeg er 44 år gammel dame! Dere, som har ham som lege nå, bør være klare over hvor heldige dere er! Skulle gjerne ønske at han kunne komme tilbake, og igjen jobbe her på Hamar. De trenger nå en vikar på Stortorget Legesenter! Mvh [navn fjernet av moderator]

Føler meg oversett/glemt

Har hatt han en god stund nå, i denne og min forrige graviditet og nå fikk jeg nok! Og byttet fastlege. Han glemmer mye og gjør ikke det hans skal... Følger meg glemt og oversett. Også vanskelig å kommunisere med han. Både denne og forrige graviditet tok jeg blodprøve men måtte inn å ta på nytt fordi han ikke har gjort jobben sin og sendt det han skal. Nå sitter jeg og må mase for å få tatt blodprøve og sendt til Oslo (fordi jeg er Rhesus negativ)... Den blodprøven skulle vært sendt for 4 uker siden... Vil du føle at fastlegen har kontroll og føle deg trygg, ville jeg IKKE gått for han som fastlege!...

En trygg og kunnskapsrik lege.

Jeg hadde han som fastlege da han var i et årsvikariat på Eidskog legesenter for noen år siden. Den beste legen jeg har hatt i mitt 70-årige liv.

Flink og handlekraftig

Ikke forutinntatt. Flink til å lytte til pasienten. Handlekraftig ved behov for videre hjelp! Gir seg ikke før han finner svar og løsninger på problemet. Skaper tillit og behandler pasienten med respekt. Rolig og blid!
Kan anbefales på det varmeste!

Fin og oppmerksom lege!

Var på legebesøk hos Konstantin i dag, og er kjempefornøyd! Veldig forståelsesfull og hyggelig mann. Vil anbefale han på det sterkeste!