Trine Berg Larsen

Autorisasjon (1987)

Ingen på venteliste

GMS Legekontoret Telefonnummer63 97 90 9063 97 90 ...
Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim
Trine Berg Larsen er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Trine Berg Larsen

Klok og konstruktiv

Faglig dyktig, klok og trygg. Tillit begge veier. Hun utfordrer til å selv ta ansvar for egen helbred. Meget erfaren og innsiktsfull.

makan

Jeg har alltid følt meg uvelkommen når jeg kommer dit, føler hun vil ha meg ut så fort som mulig. Og blåser i hva man har å si.
Jeg har vært hos henne flere ganger og hver gang skal hun påpeke vekten min og at jeg kunne gått ned noen kilo, selv når problemet ikke har noe å gjøre med vekten.
Føler alltid at jeg gruer meg til å dra til legen, og hun burde ta seg sammen og forstå at man ikke kommer dit fordi det er et hyggelig sted å være, men for å få hjelp.
Jeg føler jeg nesten må krangle meg til å få hjelp når jeg er der. Også føles det som jeg må prøve å bevise at jeg er syk isteden for at hun hører på meg og hjelper meg å finne ut hva som er galt.
Frekk, nedlatende og useriøs spør du meg, jeg skal helt klart bytte lege.

Grusom opplevelse

Da jeg ikke fikk rask time hos min fastlege ble jeg henvist til dette vesenet. Forklarte mitt problem og fikk slengt til meg at jeg ikke hadde noe problem. En ovenifra og ned holdning på toppnivå. Jeg avbrøt selv konsultasjonen og forlot kontoret hennes i sinne og gikk hjem og gråt. Styr for all del unna.

Arrogant og ikke lyttende

Har ikke empati for sine pasienter. Ikke lyttende og arrogante meninger.

Flink og troverdig

Trine Berg Larsen er en voksen, seriøs og dyktig lege. Hun virker trygg på seg selv og tørr mene noe. Hun er støttende og empatisk samtidig som hun stiller krav til eget bidrag fra meg som pasient. Hun har fulgt meg gjennom en vanskelig tid og har alltid møtt meg på en god måte. Flink fastlege.