Trine Berg Larsen

Autorisasjon (1987)

Ingen på venteliste

GMS Legekontoret Telefonnummer63 97 90 9063 97 90 ...
Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim
Trine Berg Larsen er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Trine Berg Larsen

Beste legen jeg har hatt.

Faglig dyktig. Føler meg alltid ivaretatt både psykisk og fysisk. Hun er bestemt og krever at man selv bidrar til å bli frisk, og dette synes jeg er en selvfølge. Er så glad for at jeg er så priviligert å ha en sånn fastlege. Føler meg så trygg med henne, og kan gi henne mine varmeste anbefalinger.

Skrevet av en som selv jobber i helsevesenet som hjelpepleier.

Finnes ikke lyttende!

Arogant, lite interessert i å lytte til dine erfaringer om hun selv ikke er enig med deg. Veldig ovenfra og ned holdning til pasienten, Bør få litt bakkekontakt og ikke tro at hun selv er løsningen på verdens helseproblemer.....

En dyktig, imøtekommende og troverdig lege

Den beste legen jeg kunne ha! Har betydd mye for meg i mange år. Hun er ærlig og klok. Ikke noe dill og dall. Hun er autoritær, men samtidig varm og imøtekommende. Svært dyktig og kunnskapsrik slik jeg oppfatter det. Flink til å rådføre seg med andre ved behov. Hun har min fulle tillit og jeg beholder henne som fastlege så lenge det er mulig!!

Usympatisk

Jeg hadde plutselig blødninger i svangerskapet, og ble anbefalt av sykehuset å få hastetime på fastlegekontoret.

Hun spurte hva problemet var, jeg forklarte... hun så på meg med noe som virket som et hånlig smil og sa "ja, hva kan jeg gjøre med det da?"
Jeg ble lettere sjokkert og svarte at "det er jo du som er lege og skal vite det, det er jo derfor jeg er her!"

Som nevnt ovenfor fikk jeg følelsen av at hun så meg som en latterlig hypokonder eller noe.

Hun sa også på en ganske usympatisk måte "kanskje du aborterer" med et trekk på skuldrene.

Hun skjerpet seg litt inn etterhvert, men jeg var så provosert at jeg vurderte å klage henne inn for dårlig lege etikette !

Dårlig

Sa før jeg kom inn døra til kontoret hennes at jeg ikke var syk.
Spydig og ikke interessert i å høre på hva jeg hadde å si..
Skal aldri mer sette mine bein på hennes kontor igjen..