Aleksandar Obradovic

Vadsø legekontor

2012

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Vadsø legekontor Telefonnummer78 94 23 0078 94 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vidjeveien 4 9800 Vadsø
Aleksandar Obradovic er en av 9 fastleger i Vadsø

1 vurdering

Siste vurderinger av Aleksandar Obradovic

Skuffende og uprofesjonelt

Ønsker å dele min erfaring med denne legen.
Først og fremst: Dette er ikke en lege for deg som ikke ønsker å få en masse oppmerksomhet når du er innom legen. Denne legen slår ut med armene og roper navnet ditt, samt roper «Welcome, welcome!». For meg blir det for mye. Jeg har en kronisk hudsykdom, noe denne legen lo av mens han fortalte meg at jeg har «grisehud». Videre fortalte han at han «heldigvis» ikke er plaget med det, for han er fra varmere strøk. Så sa han, med et flir om munnen, at han ønsker å «eksperimentere» med huden min. Det sa jeg nei til, da jeg opplevde at mine problemer, som faktisk var belastende for meg da det blant annet påvirket ansiktshuden, ikke ble tatt på alvor. Å bli flirt av og fortalt at man har «grisehud» når man som pasient med en kronisk hudsykdom kommer til deg som lege for råd/behandling, er ikke OK.

Lytter og handler. Klar tale.

Effektiv, klar og god til å lytte og forklare. Nøler ikke med å bestille spesialist og har god oversikt over andre sykehus og leger. Er tilstede i samtalen. Veldig fornøyd.

Dyktig lege

En dyktig lege som tar deg på alvor. Han henviser straks videre. Meget effektiv og handlekraftig lege.