Leif Erik Riddervold

Songdalen legesenter Mann, 36 år

Autorisert2009
Ledige plasser 782 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Songdalen legesenter

Songdalsvn. 53 4645 Nodeland
Leif Erik Riddervold er en av 6 fastleger i Songdalen

Siste vurderinger av Leif Erik Riddervold

En generelt dyktig lege

Oppfatte Leif Erik som en dyktig og kunnskapsrik mann, ikke bare på selve legefeltet men også i forhold til å være et medmenneske. Legekontoret har mye eldre pasienter men jeg følte likevel de var i stand til å hjelpe meg også. Var utilgjengelig på grunn av etterutdanning en periode men dette viser jo bare vilje til å hele tiden lære noe nytt, en viktig egenskap hos et hvert fornuftig menneske uansett samfunnslag. Benyttet da de andre legene på kontoret, alle sammen møtte meg med respekt og ga meg god behandling.

Dessverre for meg var ikke den hjelpen jeg fikk videre i systemet av god nok kvalitet, dette er ikke Leif Eriks feil men tunggrodde og byråkratiske systemer setter sperrer for selv de beste av oss.

Oppriktig og handlekraftig

Oppfatter Riddervold som ryddig, grundig og empatisk. Han vekker også tillit hos barn. Har stor tillit til ham som lege.

Ikke den beste legen jeg har møtt

Han viser lite tillit til meg som pasient og mine plager , men mer opptatt av hvordan han selv oppfattes av systemet.

beste legen jeg har hatt

Endelig en lege som tar seg tid og lytter og ikke minst viser interresse og forståelse over hvilke problemer jeg sliter med og gjør tiltak for at problemet skal løses. En bedre lege skal du lete lenge etter.

Flink med barn

Min sønn på 7 år er skeptisk til leger. Riddervold så dette og viste ham en modell av et hjerte og viste hvordan blodet renner gjennom det. Han viste genuin interesse for barnets spørsmål, noe som gjorde besøket lettere og bekymringene mindre.