Hmayun Zafar

Autorisasjon (2017)

Hmayun Zafar er en av 20 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Hmayun Zafar

Byttet nylig til beste legen

Byttet til Lege Hmayun Zafar, han er den beste legen som har jeg byttet til sammen med mine barn, flink til undersøke barn, veldig tålmodig, hører på deg, kunnskap dyktig, beste servicen.

Veldig fornøyd med min fastlege.

Han er forståelsesfull og en jeg har full tillit til som fastlege.Jeg anbefaler ham gjerne til alle.

Trygg, dyktig og lyttende

Zafar ble min fastlege i februar i år. Han har tillit til meg som pasient! Han tar meg på alvor og henviser videre ved behov.
Alltid positiv!
Jeg er svært fornøyd!

Beste legen jeg har vært hos.

Han er ny fastlege men han er den beste. Kan bare tilslutte meg alle de andre positive tilbakemeldinger her på siden!
Jeg kom til han for en måned siden med svært dårlige opplevelser fra tidligere fastleger og en god porsjon fastlege skrekk, men han er så omtenksom og blid og hyggelig og sørger for at alt behandling skjer etter mitt tempo, og jeg kan bare si at jeg ikke lenger gruer meg på samme måte for å gå til fastlegen.
Jeg har KUN opplevd god behandling og en trygg følelse av at jeg blir spurt og veiledt på en måte som kjennes riktig.
Anbefaler Hmayun Zafar på det kraftigste!

Dårligste legen jeg har hatt

En lege som ikke vil høre på hva du sier, ber deg ta mer av samme tab. Noe jeg ikke kan pga små barn hjemme, da kom det fra han at han ikke kunne hjelpe mer og derfor ikke trengte komme mer. Værste legen jeg har vært borti!