Linda Rui

Autorisasjon (2004)

Linda Rui er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Linda Rui

Fantastisk lege!

Imøtekommende, empatisk og forståelsesfull uten å "overta" problemet. Kommer med forslag og hører på pasientens meninger/egne forslag.Faglig svært dyktig og effektiv og kommer med gode forklaringer ved spørsmål. Henviser videre ved behov og svarer raskt på mail. Har vært en fantastisk trygghet når smertene har stått på (kroniker)! Veldig lei for beskjeden at hun nå har flyttet ! Anbefale henne på det sterkeste!

Utelukkende positive erfaringer

Hun er en meget god lytter; hun later til å kunne (og ville) begrunne og forklare ting mye bedre enn leger flest. Hun er svært behagelig å snakke med, og det virker som om hun virkelig bryr seg. I tillegg følte jeg aldri at hun hadde dårlig tid.

Den dårligste legen jeg har hatt

Jeg byttet til Linda Rui etter å ha hatt annen lege lenge. Hadde hørt positive ting om henne, og i starten virket hun også som en god lege. Jeg er kroniker, og diskuterte sakene med henne i starten. Etterhvert var hun totalt uinteressert i meg, og gav meg huden full fordi jeg var for frisk til å være sykemeldt (enda hun sykemeldte meg). Gav meg også beskjed om at mine diagnoser var diffuse og aldri ville gi noe mulighet hos NAV osv.. Har aldri følt meg så liten som når jeg gikk ut fra det kontoret og visste at jeg aldri kommer til å gå tilbake til henne!Anbefales ikke!

En hverdagsheltinne

Denne legen har betydd ubeskrivelig mye for meg. Hun er ikke bare en lege som gir gode, medisinske vurderinger. Hun er like fult et varmt medmenneske som det er godt å komme til.

Den beste legen jeg har hatt

En ener. LInda er en dyktig,lyttende og engasjert lege som fulgte meg opp langt mer enn jeg kunne tro en lege ville gjøre tross travle og lange dager.Hun ett varmt og flott menneske som jeg er veldig takknemelig over å ha som min fastlege-Tusen takk for all hjelp Linda.