Ingvild Ruud

Autorisasjon (2017)

Ingvild Ruud er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ingvild Ruud

Fantastisk lege

Helsestasjonen anbefalte henne, og det med god grunn! Virkelig den beste fastlegen man har hatt så langt. Hun har vært støttende og prøvd å finne løsninger når andre spesialister har sviktet. Opplever henne som empatisk og at hun har et genuint ønske om å hjelpe.

Trygt og komfortabelt.

Meget fornøyd med min nye fastlege Ingvild Ruud. Har alltid tid til å lytte og er en meget god problemløser. Kort ventetid og effektiv konsultasjon.

Anbefales ikke

Har lite tid til pasienten, lytter ikke til problemet og avviser deg før hun har undersøkt.
Aldri igjen!

Anbefales!

Min tidligere fastlege pensjonerte seg, og jeg måtte bytte. Jeg forventet lite siden den nye fastlegen var over 30 år yngre. Men, Ingvild har tatt bedre vare på meg bedre enn noen andre. Hun lar meg ikke vente, hun har tid til å lytte og kommer med gode råd. Jeg har også endelig blitt bedre i armen etter hun henviste meg til operasjon for kulen jeg har over lengre tid hatt ved håndleddet. Dette gjorde ikke min forrige fastlege selv om jeg nevnte mange ganger at dette var plagsomt. Jeg kan absolutt anbefale Ingvild.

Trygg og Omsorgsfull person.

Har begynte hos henne. På grunn av, at hun . Tar seg tid, tar ting på alvor. Er alltid blid , og imøtekommene. Henviser videre , til frk til flinke . Spesialister innen , sykehus og annet en trenger hjelp til i hverdagen.