Ingvild Ruud

Autorisasjon (2017)

Ingvild Ruud er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ingvild Ruud

Bryr seg ikke om pasienten

Meg som pasient er åpen om alt for at hun lettere skal kunne hjelpe meg, men hun viser ingen interesse over det jeg har å vise eller hører på ønskene mine.

Flink og opplyst

Dr Ruud ble min nye lege i 2019.
Hun er flink, lytter godt til det jeg har å si. Har fått god hjelp og mye god informasjon siden hun ble min nye fastlege.

Faglig dyktig og hyggelig fastlege!

Ingvild er utrolig dyktig i jobben sin, og jeg opplever alltid at hun tar seg god tid til meg og gjør alt hun kan for å hjelpe. Har aldri hatt en fastlege som er som Ingvild. Hun er enestående i jobben sin som fastlege, og kan anbefales på det varmeste.

Trygg,blid og empatisk

Hyggelig lege som hjelper til med det som trengs. Hun er kunnskapsrik og blid og du føler hun tar deg på alvor. Er meget fornøyd med min fastlege

Lite tilgjengelig og dårlig legesenter

Har ikke møtt henne, da det alltid har vært vikarer, turnuslege eller sykdom. Vanskelig å få time raskt. Borge legesenter har svært usympatiske og lite imøtekommende ansatte i skranken.

Ringte kl 9 fredag 31.januar for øyeblikkelig hjelp-time for henvisning til røntgen grunnet mulig brudd i foten, får beskjed fra ansatt at jeg får vente til mandag samt hun legger på. Dro til legevakten og videre; var brudd. Ingvild var da syk, og jeg fikk heller ikke tilbud om annen lege til å henvise meg.

Ikke legens skyld, men trekker ned at hun er lite tilgjengelig.