Mudassar Siddique

Autorisasjon (2010)

Skårer Legesenter AS Telefonnummer67 91 14 7067 91 14 ...
Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Mudassar Siddique er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Mudassar Siddique

Trygg, god og trivelig

Jeg går ikke ofte til legen, men har hatt noen få besøk hos tidligere fastlege.

Tidligere kunne jeg oppleve å ikke bli særlig klok av å treffe legen. Nå føler jeg meg godt ivaretatt og får alltid en god behandling/sjekk.

Overgått mine forventninger

Jeg pleier vanligvis ikke å skrive anmeldelser/vurderinger på nettet, men Dr. Siddique var jeg såppass fornøyd med at han fortjener en god anbefaling! Meget imøtekommende og behagelig lege. Selv om jeg fikk en "hastetime" inneklemt mellom andre timer, tok han seg tid til meg. Jeg følte ikke at jeg måtte skyndte meg å forklare problemet da han lyttet, svarte på spørsmål og tok seg god til å forklare/vise/undersøke.

Behagelig Fastlege

Veldig fornøyd,han er oppriktig intressert har tid og empati uten at det blir mye.Barna mine føler seg trygge hos ham.Anbefales.

Velg en annen lege

Jeg har hatt mange forskjellige leger, men aldri blitt behandlet med så lite respekt som denne legen. Han har aldri tatt meg seriøst og ofte hånfliret av meg. Det har hver gang vært en kamp om å bli hørt, en kamp som jeg aldri har vunnet. For ditt eget beste, velg en annen lege!

Lite fornøyd

Ble gitt denne legen da min forje lege sluttet. Ikke fornøyd i det hele tatt. Føler han ler av meg når jeg forklarer/spør om noe... Føler han også gir opp når han ikke finner problemet med en gang. Skuffet