Lyudmila Gibson

Autorisasjon (2013)

Havblikklegene Telefonnummer37 09 77 0037 09 77 ...
Kystveien 154 4842 Arendal
Lyudmila Gibson er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Lyudmila Gibson

Kald og lite lyttende.

Min oppfattelse av denne legen er at hun er lite empatisk.
Har du psykiske problemer bør du ikke gå til henne. Hun er overhodet ikke lyttende men ser ut til å ha konkludert lenge før man får presentert sine problemer. Når du forlater kontoret er du enda mer deprimert enn da du kom. En samtale med henne er å tale for " døve " ører.

Hjelpsom, flink og hyggelig

Alltid hyggelig og tar seg god tid til å finne ut hva som kan være galt. Man føler seg hørt og hun tar seg også god tid til å svare på spørsmål.

Ikke bra

Ikke bytt til denne legen og bytt hvis du har fått henne. Veldig forsinket og hun knapt på deg. Husker ikke fra gang til gang og sier også forskjellig om samme tilstand fra gang til gang. Føler dette utrygt og svært dårlig ivaretatt. Jeg har følt meg liten i de møtene jeg har hatt og hun opptrer autoritær. Hun evner ikke å vise varme, snarere det motsatte.

Hun er ikke interessert i å høre på deg.

Ved første besøk hos Dr. Gibson, som jeg hadde fått tildelt, etter min gamle fastlege hadde sluttet, satt hun bare å så inn i sin skjerm, snakket lavt og utydelig, uten å se på en og uten det minste antydning av imøtekommenhet.
Kunne ha fortalt meg, at man ikke trengte legeattest til sertifikat mer ved fylte 75 år, men 600,- kr. ville hun gjerne ha.
Hun blev også min kones fastlege, og for hennes vedkommende fulgte hun ikke opp med resultater etter viktige og alvorlige undersøkelser.
Vi valgte derfor og skifte fastlege hurtigst mulig.

Lite betryggende og kunnskapsløs..

Her følte jeg meg ikke trygg. Valgte å gi henne en sjanse, og da jeg kom tilbake hadde hun glemt alt av det vi hadde snakka om tidligere. Leser tydeligvis ikke journaler og hun var dårlig forberedt. Jeg ba også om at blodprøver burde tas.... Nei.
Jeg valgte å bytte lege. Ble bare nervøs av hele konsultasjon. Lite betryggende og kunnskapsløs. Sorry Dr. Gibson, men dette holder ikke! Styr unna!