Lyudmila Gibson

Autorisasjon (2013)

Havblikklegene Telefonnummer37 09 77 0037 09 77 ...
Kystveien 154 4842 Arendal
Lyudmila Gibson er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Lyudmila Gibson

Trygg og seriøs

Blir tatt på alvor.Snill og omsorgsfull lege.Er veldig fornøyd med henne.Skulle gjerne hatt henne som fastlege tidligere.Tar nødvendige blodprøver og henviser videre om hun ser det er nødvendig

Ikke greit!

Vanskelig å få time, og veldig vanskelig å få helt vanlige medisiner som jeg spør om. Virker lite empatisk. Ikke betryggende. Skal ikke legen være der for deg?
Blir bytte for meg.

Føler meg ivaretatt

Opplever Dr. Gibson som en meget dyktig og trygg lege, hun tar min helse på alvor -både fysisk og mental helse. Kontakter annen ekspertise når det er nødvendig, og gir alltid tilbakemelding når hun får svar på prøver. Det er ofte noe ventetid, men det betyr for meg at hun er grundig i jobben sin og ser pasientene som faktiske mennesker og ikke bare en inntektskilde.

Lite imponert

Tok en celleprøve og legen sa etterpå at dette så ikke bra ut. Noe som gjorde meg unødvendig redd i to uker før prøvesvaret kom og viste at alt var normalt.
Da jeg ved en annen anledning ønsket å få psykisk hjelp ble jeg avbrutt før jeg fikk sagt ferdig setningen min og ble fortalt at jeg aldri kom til å få noe noe som helst hjelp. Hvertfall gjennom det offentlige. Dette kunne hun da påstå uten å ha hørt hva som "feilte" meg eller hvor alvorlig situasjonen min var.

Byttet lege etter dette.

God kontakt

Dr Gibson ble min nye fastlege i år og har tatt meg godt imot hver gang. Lytter og forklarer på en god måte. Sitter ikke bare forran skjermen. Virker trygg og interessert.